  • Data: 2013-02-21 22:06:53
    Temat: Re: modem do aero2
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Feb 2013 21:40:07 +0100, "Q" <n...@s...org> wrote:

    >Nie wiem jak ten z Ery, ale ten z Play
    >trzeba jeszcze "odblokowac" (nie chodzi o simlock).
    >Robi to komenda:
    >AT^SYSCFG=2,2,3FFFFFFF,1,2

    No może i było trzeba, na starych kartach na nowych które wysłali po
    1.10.2012r nic nie musiałem robić oprócz wprowadzenia apn, w każdym
    razie nawet jeśli to jest to wszystko bardzo proste do zrobienia.
    Jeśli ktoś nie potrzebuje udziwnień typu wifi itd to cenowo naprawdę
    się opłaca jeśli ktoś chce mieć nowy modem z gwarancją bez simlocka.
    Co do e173 to jest to modem niezgodny z regulaminem aero2 (kat.8
    wymagana w aero jest kat.10) ale sami go w salonie sprzedają więc coś
    jest z nimi nie tak.
    E3131 jest kat. 10 czyli zgodny z ich regulaminem cokolwiek miałoby to
    znaczyć.