  • 1. Data: 2009-08-03 19:31:54
    Temat: modem HSDPA z GPS
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Proszę o wytłumaczenie co to jest modem HSDPA z GPS ? Jak to działa i
    co taki modem ma wspólnego z GSP?

  • 2. Data: 2009-08-03 19:39:15
    Temat: Re: modem HSDPA z GPS
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam! Proszę o wytłumaczenie co to jest modem HSDPA z GPS ? Jak to działa
    > i co taki modem ma wspólnego z GSP?

    google umarło ?

    modem HSDPA z GPS to jest modem HSDPA z GPS i ma tyle wspólnego z GPS ża jak
    zainstalujesz to masz zarówno modem jak i moduł GPS co tu jest niejasnego ?

  • 3. Data: 2009-08-03 19:42:10
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > modem HSDPA z GPS to jest modem HSDPA z GPS i ma tyle wspólnego z GPS ża
    > jak zainstalujesz to masz zarówno modem jak i moduł GPS co tu jest

    Nie umarło, ale nie znam się na tym i nie rozumiem na jakiej podstawie GPS
    poda mi współrzędne. Na podstawie przekaźnika?

  • 4. Data: 2009-08-03 21:17:17
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    Adax pisze:

    > Nie umarło, ale nie znam się na tym i nie rozumiem na jakiej podstawie GPS
    > poda mi współrzędne. Na podstawie przekaźnika?

    GPS podaje ci współrzędne na podstawie sygnałów z satelity.

    Stach
    --
    http://stachlewski.info

  • 5. Data: 2009-08-03 21:22:13
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2009-08-03 21:31:54 niejaki Adax napisał:
    > Witam! Proszę o wytłumaczenie co to jest modem HSDPA z GPS ? Jak to działa i
    > co taki modem ma wspólnego z GSP?

    a moze to modem hsdpa z gprs ?

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2009-08-04 05:54:41
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Adax pisze:

    > Nie umarło, ale nie znam się na tym i nie rozumiem na jakiej podstawie GPS
    > poda mi współrzędne. Na podstawie przekaźnika?

    Po prostu dwa urządzenia w jednym.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2009-08-04 06:23:46
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    > a moze to modem hsdpa z gprs ?

    A może to modem HSDPA z aGPS - czyli taką
    "podróbą" GPS, która używa stacji bazowych
    do określenia położenia (u mnie jest to +/- 2km ;-) ).

  • 8. Data: 2009-08-04 08:46:20
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Radek D pisze:

    > A może to modem HSDPA z aGPS - czyli taką
    > "podróbą" GPS, która używa stacji bazowych

    Wspomaga się na nich, bo tak to napisałeś jakby tylko.

    > do określenia położenia (u mnie jest to +/- 2km ;-) ).

    Bez przesadyzmu, to wywal ten swój odbiornik i zainstaluj sobie Google
    Maps z funkcją Moje położenie ;)

  • 9. Data: 2009-08-04 11:01:58
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Nie umarło, ale nie znam się na tym i nie rozumiem na jakiej podstawie GPS
    > poda mi współrzędne. Na podstawie przekaźnika?

    Na podstawie systemu satelit tak jak każdy inny GPS

  • 10. Data: 2009-08-04 16:29:15
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Po prostu dwa urządzenia w jednym.

    Dzięki -wstydzę się, ale nie wpadłem na to, że kupując modem będę mieć GPS
    również. Myślałem, że jakaś namiastka GPS oparta nie na satelitach, a tylko
    na przekaźnikach :)

    W takim razie dlaczego nazyw się to modem gsm? Przecież to jest tak jak
    piszesz 2 w 1 czyli: modem gsm i GPS.