  • Data: 2012-06-24 10:39:00
    Temat: Re: mocarny diesel - którego wybrać
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "megrims"

    > Oba te diesle teraz są dość nowe na rynku i strasznie cenę trzymają.
    > A nowego nie kupię, bo IMO bez sensu.

    Heh gdzie te czasy gdy po wyjechaniu z fabryki mogłeś sprzedać furę 2x
    drożej :)

    > Przy okazji Q7 to przypomniała mi się pewna historia.
    > Facet takim autem pojechał do firmy tuningowej zrobić sobie CHIP'a.
    > Zaczipowali na jakieś straszne wartości, a facet wraca następnego
    > dnia z ryjem i mówi, że coś zjebali bo nie ma żadnej różnicy.
    > No to w firmie mówią, że nie możliwe. Facet mówi, "szedł 250 i
    > nadal idzie tylko 250". :D

    LOL

    > No to mu zdjęli kaganiec.

    > Zachwycony zadzwonił następnego dnia, że "poszedł 320".
    > dla mnie ROTFL.
    >
    > Jak można Q7 jechać 320!!!

    Widać można, pytanie tylko PO CO? Uważam, może niesłusznie, że 200km/h
    to zupełnie przyzwoita i wystarczająca prędkość - mało kto szybciej
    jeździ nawet na niemieckich autobanach. Tak jak już wczesniej napisałem,
    dla mnie liczy się przyśpieszenie i chyba nie tylko dla mnie, przecież
    samochody rajdowe nie są demonami prędkości a moce mają słuszne.
    Oczywiście zawsze znajdzie się ktoś, kto lubi mieć auto szybsze ot tak,
    tylko po to by się dobrze czuć, przecież chyba nikt nie kupuje auta,
    żeby jeździć po drogach 300km/h, rozumiem to, taka już ludzka natura.