-
11. Data: 2011-04-19 12:14:01
Temat: Re: moc silnika i przepustnica
Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>
"butterfly" <b...@w...pl> wrote in message
news:iojatn$h5s$1@inews.gazeta.pl...
> Witam.
> mam pytanie czy skutkiem braku przyrostu mocy po przekroczeniu pewnego
> poziomu obrotów (szacuję na ok 3500-4000) obrotów moze być zacinajaca sie
> (zabrudzona) przepustnica. Na jałowym chodzi ładnie. Do tego zakresu
> obtotów - równiez a później ... kicha.
Zapchany katalizator.
-
12. Data: 2011-04-19 12:33:52
Temat: Re: moc silnika i przepustnica
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2011-04-19 08:43, butterfly pisze:
> Witam.
> mam pytanie czy skutkiem braku przyrostu mocy po przekroczeniu pewnego
> poziomu obrotów (szacuję na ok 3500-4000) obrotów moze być zacinajaca
> sie (zabrudzona) przepustnica. Na jałowym chodzi ładnie. Do tego zakresu
> obtotów - równiez a później ... kicha.
Pojedź na TECH-a i niech diagnosta po kolei sprawdza wszystkie czujniki,
samo sczytanie błędów to można żarówką sprawdzić a to żadna diagnoza.
niech sprawdzi czy TPS działa w całym zakresie, czy sondy reagują
poprawnie, temp powietrza, cieczy chłodzącej, każdy czujnik po kolei,
wtedy będziesz miał dokładny obraz tego co się dzieje.
Mechanik, który potrafi odczytać błędy i stwierdzić że: "nie ma błędów
to nie ma problemu" powinien zostać ubiczowany.
U siebie na szczęście jestem w stanie sam wykonać podstawowe diagnozy
prostym ELM327 i w oparciu o instrukcje serwisową dokładnie udawało mi
się stwierdzić co ulegało uszkodzeniom.
Druga sprawa, że producent ułatwił sprawę i pozwolił na podgląd
większości parametrów w trybie rzeczywistym z poziomu komputera
pokładowego bez konieczności używania jakiegokolwiek interfejsu
diagnostycznego ;)
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
13. Data: 2011-04-19 13:39:32
Temat: Re: moc silnika i przepustnica
Od: "butterfly" <b...@w...pl>
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:iojoei$7nh$1@news.onet.pl...
>
> Pojedź na TECH-a i niech diagnosta po kolei sprawdza wszystkie czujniki,
> samo sczytanie błędów to można żarówką sprawdzić a to żadna diagnoza.
.................................
> Druga sprawa, że producent ułatwił sprawę i pozwolił na podgląd większości
> parametrów w trybie rzeczywistym z poziomu komputera pokładowego bez
> konieczności używania jakiegokolwiek interfejsu diagnostycznego ;)
>
> --
> Części do A6 C4 sprzedam
> http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
> Pozdrawiam
> Lewis
Dzieki. Tak pewnie trzeba będzie zrobić bo choc to przypadłość mniejszej
wagi (dobrze się zachowuje do 100-105 km/h) to jednak zawsze przypadłość.
Nie wiem jak z czujnikeim polożenia wału bo jednak kilka razy wywaliło mi
jakis błąd (pamietam, że to było przy w miarę duzej prędkości na
autostradzie) . Bardzo mozlwie ze właśnie ten..
-
14. Data: 2011-04-19 21:36:21
Temat: Re: moc silnika i przepustnica
Od: "bratPit" <k...@o...pl>
> mam pytanie czy skutkiem braku przyrostu mocy po przekroczeniu pewnego
> poziomu obrotów (szacuję na ok 3500-4000) obrotów moze być zacinajaca sie
> (zabrudzona) przepustnica. Na jałowym chodzi ładnie. Do tego zakresu
> obtotów - równiez a później ... kicha.
> Vectra A Silnik X16SZ
to prawie na pewno... nie jest brudna przepustnica,
tak jak koledzy piszą, np czujnik położenia przepustnicy,
nadtopiony/zapchany katalizator/tłumik,
brat