  • Data: 2009-05-23 16:51:23
    Temat: Re: moc emitowana przez tel. komorkowy
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > Tak nawiasem mowiac to ciekaw jestem zrodel tych informacji.
    > GUS chyba nie istnial .. ktos prowadzil badania w parafiach ?

    No nie przesadzajmy - w XIX wieku dane statystyczne są już dość bogate,
    na tyle bogate, by można było badań istotne zmiany jakie wtedy
    zachodziły. Gorzej w wiekach wcześniejszych, ale literatura, bardzo
    liczne dokumenty itp. potrafią posłużyć do dość dokładnej rekonstrukcji
    warunków życia naszych przodków, zwłaszcza gdy pomocną dłoń wyciągnie
    antropologia. :)

    > Sprawdzenie tych danych tez byloby ciekawe - np jak wygladal
    > histogram wieku zmarlego ..

    Statystyka to nie jedyna droga do poznania. ;)

    > Ale musialo byc to stosunkowo rzadkie ... bo ciagle zyjemy :-)

    Skąd ten wniosek? Przykład świata zwierząt potwierdza, że nawet
    olbrzymia umieralność nie musi oznaczać zagłady dla gatunku.