  • Data: 2009-05-25 07:12:16
    Temat: Re: moc emitowana przez tel. komorkowy
    Od: <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ludzie o czym wy w ogóle piszecie (to do tych wszystkich co to uważają że
    mięso nawet z konserwantami z Biedronki jest lepsze od zabitego na wsi
    prosiaka)

    Jak myślicie dlaczego ograniczono wielkość ich stosowania w jednostce
    masy(kg), ponieważ są nie szkodliwe, nie ponieważ każdy ten związek jest
    normalnie trucizną. Powoli zaczynamy za to płacić.

    Pojawiają się alergie, choroby cywilizacyjne, upośledzenia.

    Poczytajcie między innymi o "aspatram" (NUTRASweet) słodzik. Znajduje się
    między innymi w produktach dietetycznych, Gumy orbit bez cukru, Zbyszko
    3cytryny, Oranżada przynajmniej z KRYNKA. Zalecany między innymi przez
    "Polskie Towarzystwo Zapobiegania Cukrzycy"(Nazwy nie jestem pewny dlatego
    wziąłem w cudzysłów).

    Zawiera 3 składniki, jednym z nich jest formaldechyd, który z przemysłu
    meblarskiego wycofany został z powodu swej silnej rakotwórczości.

    Drugi to chyba melamina, ale nie jestem pewny.

    Aspartam między innymi może powodować raka mózgu i o ironio cukrzycę.

    Potwierdzone badaniami.

    Pewien Amerykanin wypijał dziennie kilka butelek dietetycznej coli, efekt
    zachwiania nastroju. Po konsultacji z lekarzem i zaprzestaniu picia coli, w
    krótkim czasie objawy ustąpiły.

    Rozmawiałem z lekarzem, alergologiem na temat aspatramu i powiedział że on
    to jest mały pikuś.

    W zwykłym chlebie który mamy w sklepach jest jeszcze bardziej szkodliwy
    środek. W zwykłych lodach jest środek, który w większych ilościach służy do
    niszczenia wszy. W butelkach PET (powszechne opakowanie napojów, plastikowe)
    kategorycznie zabrania się używania przez kobiety w ciąży. Ten środek może
    powodować upośledzenie układu nerwowego płodu. Zwykła margaryna zagęszczana
    jest przy użyciu niklu i kadmu które w większości nie są wydalane z
    organizmu tylko się w nim odkładają, tak jak ołów. Napiszecie mi o znikomych
    ilościach tych środków (arszenik w małych ilościach leczy syfilis, ale jakie
    spustoszenia powoduje w organizmie), ale my nie zjadamy tylko jednego
    produktu z konserwantami tylko jemy je ciągle.

    Także smacznego wybór należy do was(pomijam reportaż, bodajże TVN o
    odświeżaniu mięsa i jogurtach z żelatyną).

    Co do włośnia, rozmawiałem jakieś 3 lata temu z długo praktykującym
    weterynarzem (jakieś 30 lat)

    na pytanie jak często występuje w przyrodzie, odpowiedział że w swoje
    praktyce lekarskiej spotkał się z nim na studiach (widział na zdjęciach w
    książce). Pochodzę ze wsi i przynajmniej w mojej wsi powszechne było badanie
    mięsa u weterynarza i nikt nie śmiał zjeść mięsa zanim nie było wyniku
    badania. Jak myślicie dlaczego na wsiach nie jest popularną potrawą tatar.
    Co do zapobiegania zakażenia włośniem, zabija go alkochol w dużej ilości.

    To jest żart dlaczego myśliwi po polowaniu i zjedzeniu dziczyzny upijają się
    w trupa...