    From: Tomasz Wójtowicz <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: moc emitowana przez tel. komorkowy
    Date: Fri, 22 May 2009 02:24:18 +0200

    Jerry1111 pisze:

    > Skoro znajomy lekarz przy wodce mowi ze _widzi_ trend, to ja mu wierze.
    > Inna sprawa ze tego nikt nie chce publikowac, bo niepolitycznie.

    Hahaha, ja też znam takich sensacyjnych teoretyków, którzy dowodzą różne
    rzeczy na opak, również dot. Czarnobyla. Najlepszy tekst jaki słyszałem
    to: "Ten Czarnobyl jednak coś spowodował, bo oddziały onkologii pękają w
    szwach". Rozumiem, że przed Czarnobylem onkologia świeciła pustkami, a
    onkolodzy trudnili się żebractwem, żeby przeżyć?

    Dla twojej wiadomości, są we Francji miejsca, gdzie promieniowanie tła
    jest 100 razy silniejsze niż w Polsce i ludzie tam żyją od starożytności
    i wcale nie widać żeby przedwcześnie wymierali. Tym bardziej jedna
    radioaktywna chmura jaka przeszła po Czarnobylu nie mogła nic zrobić.