  • Data: 2009-05-22 04:07:43
    Temat: Re: moc emitowana przez tel. komorkowy
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jerry1111 pisze:

    > Nie kazdy musi sie zarazic.

    Oczywiście. Niemniej z faktami się nie polemizuje, co Ty właśnie robisz.
    Polecam poczytać o zmianach demograficznych w skali światowej w XIX
    wieku oraz o ich powodach w jakimkolwiek podręczniku do historii. ;)
    Gwałtowny wzrost liczby ludności w wyniku m.in. wynalezienia
    szczepionek, nowych leków czy poprawy warunków higienicznych w ciągu
    tego stulecia jest powszechnie znanym faktem.

    > Dosc szybki 'wysyp' alergii nastapil AFAIR w ostatnich 15~20 latach,
    > zwlaszcza w krajac rozwinietych. Widzialem alergika we wschodniej Rosji,
    > gdzies za Uralem? Ja nie, a troche czasu tam spedzilem.
    > Nie bez powodu jest grupa chorob nazywanych 'cywilizacyjnymi'.

    Tylko dlatego, że współcześnie człowiek ma ograniczony kontakt z
    alergenami (w sezonie pylenia rozmaitych roślin nie musisz pracować w
    polu dwanaście godzin dziennie przez sześć dni w tygodniu z odliczeniem
    świąt), a więc i odporność mniejsza. Nie ma to raczej nic wspólnego z
    "chemią" w jedzeniu jak przed chwilą zasugerowałeś.