  • 11. Data: 2014-07-18 21:40:27
    Temat: Re: mobilny internet na dwa tygodnie
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 18.07.14 21:28, zbigniew pisze:

    > nie bardzo rozumiem z czym masz problem?
    > słyszałeś o czymś takim jak użyczenie
    >
    > Aga

    Spokojnie, to tylko troll. Olej.

    --
    collie

  • 12. Data: 2014-07-18 21:43:55
    Od: faro  <f...@a...invalid>

    http://tinyurl.com/2dme5

  • 13. Data: 2014-07-19 01:57:59
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-07-18 15:56, Liwiusz pisze:

    > Orange na kartę i jego promocja 6gb za 6zł na 90 dni.

    albo kody lion, tylko że trudno już je zdobyć i wyjdzie 7 zł a nie 6 jak
    wyżej (za to 35GB będzie do zużycia)

  • 14. Data: 2014-07-19 01:59:10
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-07-18 17:13, zbigniew pisze:

    > a jaki ewentualnie modem muszę mieć?

    to zwykłe 3G jest, więc praktycznie każdy smartphone z androidem i
    włączonym udostępnianiem przez wifi/usb

  • 15. Data: 2014-07-19 09:41:50
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <g...@k...eu>

    > albo kody lion, tylko że trudno już je zdobyć i wyjdzie 7 zł a nie 6 jak
    > wyżej (za to 35GB będzie do zużycia)

    Plus parę centymetrów w biodrach...

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 16. Data: 2014-07-19 10:29:53
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2014-07-19 09:41, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

    > Plus parę centymetrów w biodrach...

    no to jest fajne ;) ( jestem chuda )
    Aga

  • 17. Data: 2014-07-19 10:39:03
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    Bardzo Wam dziękuję , buziaczki :)

    Jak urodzona blondynka zrozumiałam:

    Muszę kupić starter Orange na kartę , wykupić pakiet 6G internetu ,
    kupić modem lub mieć smartfona
    Czy to wszystko ( oprócz modemu) załatwię w Biurze Obsługi Klienta Orange?
    Aga

  • 18. Data: 2014-07-19 12:26:19
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2014-07-19 10:39, zbigniew pisze:
> [...]
    > kupić modem lub mieć smartfona
    > Czy to wszystko ( oprócz modemu) załatwię w Biurze Obsługi Klienta Orange?
    Mam jeszcze jedno pytanie,
    mój kolega ma modem do pożyczenia, ale nie wie czy będzie działać,
    napisał mi na kartce, cyt: Huawei E3131 HiLink, mówi, że używa go do areo2
    Aga

  • 19. Data: 2014-07-19 15:06:13
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 19 Jul 2014 12:26:19 +0200, zbigniew <z...@e...uk> wrote:

    >Mam jeszcze jedno pytanie,
    >mój kolega ma modem do pożyczenia, ale nie wie czy będzie działać,
    >napisał mi na kartce, cyt: Huawei E3131 HiLink, mówi, że używa go do areo2

    Spokojnie będzie działać.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2014-07-19 17:03:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 19 Jul 2014 10:39:03 +0200, zbigniew napisał(a):

    > Muszę kupić starter Orange na kartę , wykupić pakiet 6G internetu ,
    > kupić modem lub mieć smartfona
    > Czy to wszystko ( oprócz modemu) załatwię w Biurze Obsługi Klienta Orange?

    Jak znasz adres i Cię tam wpuszczą, to masz pewne szanse, ale to może być
    trudne. W razie problemów polecam (prawie) dowolną stację benzynową albo
    dowolny sklep z terminalem. Starter, doładowanie, kod.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z