  • 21. Data: 2014-07-19 17:20:59
    Temat: Re: mobilny internet na dwa tygodnie
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-07-19 09:41, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

    > Plus parę centymetrów w biodrach...

    so true :(

  • 22. Data: 2014-07-19 17:38:36
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-18 20:44, sunwick pisze:
    > taniej sie chyba nie da :) wakacyjny pakiet Orange 6 GB za 6 zł
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/-aktualizacja-wra
    ca-wakacyjny-pakiet-orange-6-gb-za-6-zl,2,3,30907.ht
    ml

    Kupiłem to coś rok temu na wakacje ale poza wybranymi miejscami w
    Chłapowie nie działało więc warto najpierw się dowiedzieć gdzie ten net
    ma działać :) dodam że jak już udało się połączyć to prędkość była na
    tak niskim poziomie żę ledwo pocztę dało się ściągnąć.

    Jako druga opcja polecam sprawdzony T-Mobile ze względu na prędkość,
    starter można mieć za 5zł z pakietem internetu 1 GB na 30 dni.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 23. Data: 2014-07-19 19:48:51
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2014-07-19 17:38, Chris pisze:

> [...]
    >
    > Jako druga opcja polecam sprawdzony T-Mobile ze względu na prędkość,
    > starter można mieć za 5zł z pakietem internetu 1 GB na 30 dni.

    Buziaczki dla wszystkich Panów ( temu złośliwcowi też :) )

    Kupiłam starter, aktywowałam usługę internet 6 GB i działa na tym
    modemie od kumpla.
    Wszystko kosztowało mnie 10 zł, modem jakoś się wynagrodzi ;)
    SUPER
    ale się cieszę Aga.

  • 24. Data: 2014-07-20 23:54:14
    Temat: Re:Re:mobilny internet na dwa tygodnie
    Od: faro  <f...@a...invalid>

    zbigniew wrote:
    > W dniu 2014-07-19 17:38, Chris pisze:

    > Buziaczki dla wszystkich Panów
    > ale się cieszę Aga.

    HeHeHe,... ..., neo-prl'owski duplikat;
    ta aga wurst http://tinyurl.com/ka3uowj

  • 25. Data: 2014-07-21 09:39:14
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-19 19:48, zbigniew pisze:

    > Buziaczki dla wszystkich Panów ( temu złośliwcowi też :) )

    Ja złośliwy ?? ja tylko podałem jakie miałem wrażenia po kupnie tego
    pakietu.

    > Kupiłam starter, aktywowałam usługę internet 6 GB i działa na tym
    > modemie od kumpla.

    No i o to chodzi.

    > Wszystko kosztowało mnie 10 zł, modem jakoś się wynagrodzi ;)

    To przepłaciłaś 5 zł w porównaniu do T-Mobile :)

    Ważne że działa i to jest ważne.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 26. Data: 2014-07-21 11:49:41
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2014-07-21 09:39, Chris pisze:

    > Ja złośliwy ?? ja tylko podałem jakie miałem wrażenia po kupnie tego
    > pakietu.

    nie , nie TY

    > To przepłaciłaś 5 zł w porównaniu do T-Mobile :)

    dlaczego skoro tu za 6 zł mam 6GB
    a ty piszesz że za 5 zł 1 GB

  • 27. Data: 2014-07-21 12:13:37
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-21 11:49, zbigniew pisze:

    > nie , nie TY

    > dlaczego skoro tu za 6 zł mam 6GB
    > a ty piszesz że za 5 zł 1 GB

    Do wymaganego celu (poczta, www) czyli net na 2 tyg starczy
    W tablecie dałem 6GB i po 3 tyg ledwo mam 1GB zjechane a młody nie raz
    oglądał już jakieś baje/YT w samochodzie. Jeśli nie robisz aktualizacji
    przez 3G czy nie ściągasz torentów czy innego badziewia to 1GB na
    miesiąc spokojnie starczy. 1GB mam w telefonie i tylko raz zjechałem
    poza limit, oglądałem mecz MS na TVP Sport jak czekałem i nudziłem się w
    samochodzie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 28. Data: 2014-07-21 13:46:14
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2014-07-21 12:13, Chris pisze:

> [...]
    > miesiąc spokojnie starczy. 1GB mam w telefonie i tylko raz zjechałem
    > poza limit, oglądałem mecz MS na TVP Sport jak czekałem i nudziłem się w

    Na laptopie mam zamontowany licznik wysyłania i pobierania danych,
    zrobiłam zestawienie z ostatniego miesiąca to wyszło 180MB dziennie.
    Nie są to duże pieniądze, oferta jest bardzo dobra.
    Aga

  • 29. Data: 2014-07-21 15:57:17
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-21 13:46, zbigniew pisze:

    > Na laptopie mam zamontowany licznik wysyłania i pobierania danych,
    > zrobiłam zestawienie z ostatniego miesiąca to wyszło 180MB dziennie.

    To u mnie jakoś mniej pobiera :) 4 x skrzynka pocztowa + www + yanosik w
    aucie.

    > Nie są to duże pieniądze, oferta jest bardzo dobra.

    Jest bardzo dobra ale jak pisałem warto sprawdzić czy w danym miejscu
    jest zasięg, ja trafiłem tak że lipa i zasięgu nie było :( za to
    T-Mobile bez problemu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 30. Data: 2014-07-21 16:10:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-21 15:57, Chris pisze:
    > Jest bardzo dobra ale jak pisałem warto sprawdzić czy w danym miejscu
    > jest zasięg, ja trafiłem tak że lipa i zasięgu nie było :( za to
    > T-Mobile bez problemu.

    Teraz to już bez znaczenia, bo orange działa na zasięgu tmobila i vice
    versa.

    --
    Liwiusz