eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymniej niz 4000 zabitych w 2010 roku?Re: mniej niz 4000 zabitych w 2010 roku?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada
    .pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
    pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 04 Jan 2011 23:26:53 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: mniej niz 4000 zabitych w 2010 roku?
    References: <0...@f...googlegroups.com>
    <ifskt9$e7f$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@4...com>
    <ifsm25$hda$1@inews.gazeta.pl> <ifsras$39q$1@inews.gazeta.pl>
    <ift68q$812$1@inews.gazeta.pl>
    <l...@4...com>
    <ift8rv$gno$1@inews.gazeta.pl> <e...@b...softax.pl>
    <1...@p...pl>
    <4d23764d$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifvuv6$3a6$1@inews.gazeta.pl>
    <4d238a5c$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    <ig0363$hm6$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <ig0363$hm6$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 43
    Message-ID: <4d239eae$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 195.117.8.7
    X-Trace: 1294180014 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2452 195.117.8.7:13370
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2339829
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-04 22:24, Artur Maśląg pisze:

    >> No bo z tych dostępnych dla ludu w sumie najmocniejsza.
    >
    > I do tego chyba najpowszechniejsza.

    Chyba tak.

    >> Dopiero na koniec robili tego Rovera który miał ponad 100KM.
    >
    > Który był średnim pomysłem do tego samochodu.

    Ot takie pudrowanie starca.
    Chociaż swego czasu się ludzie cieszyli z tych osiągów.


    >> AFAIR "Rover" Vmax osiągał przy odcięciu na IV biegu, a V był już za
    >> długi, a silnik zbyt mało elastyczny żeby po zmianie na V jeszcze
    >> przyspieszać.
    >
    > Zasadniczo każdy samochód osiąga Vmax przy przełożeniu bezpośrednim,
    > a nie przy nadbiegu.

    Zasadniczo to mało który współczesny samochód posiada coś takiego jak
    przełożenie bezpośrednie.
    Chociaż nie wiem jak to tam akurat było w Polonezie 1.4.

    Żeby samochód miał dużą prędkość maksymalną trzeba któreś całkowite
    przełożenie silnik-koła dobrać tak żeby przy mocy maksymalnej silnika
    rozwinąć prędkość maksymalną.
    Jak silnik dochodzi na jednym biegu do odcięcia, a na wyższym już nie ma
    siły jechać, to znaczy że przełożenie jest niedobrane pod kątem
    prędkości maksymalnej. I zapewne stąd jej niska wartość jak na ponad
    100KM silnik.

    Inne samochody podobnej wielkości które mają 100KM zazwyczaj osiągają w
    granicach 180km/h.

    >> No te co ja widziałem odbiegały.
    >
    > No jasne - na podstawie czego to oceniałeś?

    Również GPSem

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: