-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada
.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 04 Jan 2011 23:26:53 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: mniej niz 4000 zabitych w 2010 roku?
References: <0...@f...googlegroups.com>
<ifskt9$e7f$1@inews.gazeta.pl>
<m...@4...com>
<ifsm25$hda$1@inews.gazeta.pl> <ifsras$39q$1@inews.gazeta.pl>
<ift68q$812$1@inews.gazeta.pl>
<l...@4...com>
<ift8rv$gno$1@inews.gazeta.pl> <e...@b...softax.pl>
<1...@p...pl>
<4d23764d$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
<ifvuv6$3a6$1@inews.gazeta.pl>
<4d238a5c$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
<ig0363$hm6$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <ig0363$hm6$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 43
Message-ID: <4d239eae$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 195.117.8.7
X-Trace: 1294180014 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2452 195.117.8.7:13370
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2339829
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-01-04 22:24, Artur Maśląg pisze:
>> No bo z tych dostępnych dla ludu w sumie najmocniejsza.
>
> I do tego chyba najpowszechniejsza.
Chyba tak.
>> Dopiero na koniec robili tego Rovera który miał ponad 100KM.
>
> Który był średnim pomysłem do tego samochodu.
Ot takie pudrowanie starca.
Chociaż swego czasu się ludzie cieszyli z tych osiągów.
>> AFAIR "Rover" Vmax osiągał przy odcięciu na IV biegu, a V był już za
>> długi, a silnik zbyt mało elastyczny żeby po zmianie na V jeszcze
>> przyspieszać.
>
> Zasadniczo każdy samochód osiąga Vmax przy przełożeniu bezpośrednim,
> a nie przy nadbiegu.
Zasadniczo to mało który współczesny samochód posiada coś takiego jak
przełożenie bezpośrednie.
Chociaż nie wiem jak to tam akurat było w Polonezie 1.4.
Żeby samochód miał dużą prędkość maksymalną trzeba któreś całkowite
przełożenie silnik-koła dobrać tak żeby przy mocy maksymalnej silnika
rozwinąć prędkość maksymalną.
Jak silnik dochodzi na jednym biegu do odcięcia, a na wyższym już nie ma
siły jechać, to znaczy że przełożenie jest niedobrane pod kątem
prędkości maksymalnej. I zapewne stąd jej niska wartość jak na ponad
100KM silnik.
Inne samochody podobnej wielkości które mają 100KM zazwyczaj osiągają w
granicach 180km/h.
>> No te co ja widziałem odbiegały.
>
> No jasne - na podstawie czego to oceniałeś?
Również GPSem
Następne wpisy z tego wątku
- 05.01.11 00:00 RoMan Mandziejewicz
- 05.01.11 00:09 Tomasz Pyra
- 05.01.11 00:15 RoMan Mandziejewicz
- 05.01.11 00:30 J.F.
- 05.01.11 00:33 masti
- 05.01.11 01:31 BQB
- 05.01.11 10:55 Tomasz Pyra
- 05.01.11 10:56 Tomasz Pyra
- 05.01.11 11:08 DoQ
- 05.01.11 12:36 RoMan Mandziejewicz
- 05.01.11 13:07 Tomasz Pyra
- 05.01.11 14:44 J.F.
- 05.01.11 18:27 RoMan Mandziejewicz
- 05.01.11 18:44 J.F.
- 06.01.11 07:52 Aron
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=