-
21. Data: 2018-12-30 22:00:31
Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>
W dniu 30.12.2018 o 13:02, Cavallino pisze:
> W dniu 30-12-2018 o 12:35, PiteR pisze:
>> na ** p.m.s ** pisze tak:
>>
>>> Kolejny, który jeździ "szybko, lecz bezpiecznie", i nie będzie
>>> zwalniał na pasach:
>>>
>>>
>>> https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/26-letni-kiero
wca-potracil-sm
>>> iertelnie-2-kobiety-w-toruniu/l4p223y
>>>
>>> Do tragicznego wypadku doszło w Toruniu w sobotę około godziny
>>> 19:30. Rozpędzone BMW wjechało na przejście dla pieszych. Dwie
>>> kobiety nie miały szans na ucieczkę. Ofiary to matka i córka.
>>> Obie zmarły niedługo po przewiezieniu do szpitala. Zawinił
>>> 26-letni kierowca.
>>>
>>> Uderzenie było tak silne, że ofiary znalazły się ok. 50 m od
>>> miejsca uderzenia. 52-letnia matka i jej 18-letnia córka zostały
>>> przetransportowane do szpitala. Działania lekarzy nie zdołały
>>> ich uratować. Zmarły krótko po godz. 20.
>>
>>
>>
>> Dużo podobnych wypadków. Za niskie kary?
>
> Nie - za mała separacja ruchu samochodowego od ruchu rowerowego i
> pieszych, brak obwodnic i szybkich przelotów przez miasta.
>
>
> Na zachodzie tranzyt jest od ruchu miejskiego odseparowany praktycznie w
> 100%, w Polsce jeszcze długo nie będzie, zwłaszcza jeśli wiochę na
> drogach krajowych masz co 2 km, a nowe drogi szybkiego ruchu są
> opóźnione po 10 lat i więcej....
Bezedury. Na jakim zachodzie to widziałeś?
--
Kaczin
-
22. Data: 2018-12-30 22:18:47
Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Od: "Alik" <s...@r...pl>
Użytkownik <j...@j...org> napisał w wiadomości
news:79f67a70-1fff-4642-9f8f-22ef6d2db641@googlegrou
ps.com...
> https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/26-letni-kiero
wca-potracil-smiertelnie-2-kobiety-w-toruniu/l4p223y
> Do tragicznego wypadku doszło w Toruniu w sobotę około godziny 19:30.
> Rozpędzone BMW wjechało na przejście dla pieszych.
Dwie kobiety nie miały szans na ucieczkę. Ofiary to matka i córka.
Obie zmarły niedługo po przewiezieniu do
> szpitala.
One pewnie z tych co wiedziały, że mają pierwszeństwo na przejściu
dla pieszych i wielu debili kierowców zatrzymywało się nawet gdy były
jeszcze na chodniku.
-
23. Data: 2018-12-30 22:27:00
Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Od: Irokez <n...@w...pl>
W dniu 2018-12-30 o 22:18, Alik pisze:
>
> One pewnie z tych co wiedziały, że mają pierwszeństwo na przejściu
> dla pieszych i wielu debili kierowców zatrzymywało się nawet gdy były
> jeszcze na chodniku.
>
W TV mówili, że one praktycznie z ulicy już na chodnik wchodziły.
Killer w BMW pewnie myślał że przyspieszą jak zobaczą zapierdalającą
be-emke.
--
Irokez
-
24. Data: 2018-12-30 22:35:20
Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 30.12.2018 o 22:18, Alik pisze:
> One pewnie z tych co wiedziały, że mają pierwszeństwo na przejściu
A ty pewnie z tych, co uważa, że miewa pierwszeństwo przed tirem?
Shrek
-
25. Data: 2018-12-31 09:05:44
Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Od: LEPEK <g...@w...pl>
W dniu 30.12.2018 o 19:02, Cavallino pisze:
> Problem nie jest w tym, co jest w okolicach przejść, tylko w tym czy da
> się przejechać przez miasto, albo nawet z dzielnicy do dzielnicy
> tranzytem, drogą szybkiego ruchu i bez przejść dla pieszych.
> Wystarczy takie możliwości zapewnić i nikt nie będzie jeździł w tym celu
> tam gdzie przejścia są i rozjeżdżał pieszych.
> A ten ostatni kilometr można faktycznie przejechać powoli, nawet 50 km/h.
Zastanów się - jak wyglądałyby miasta, gdyby składały się głównie z
tranzytowych dróg szybkiego ruchu, a drogi jednopasmowe miałyby po max 2 km?
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08
Kymco Xciting 500i sqter'08
MX-5 II NB FL B6-ZE rdstr'03
-
26. Data: 2018-12-31 10:10:27
Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Od: "T." <k...@i...pl>
W dniu 2018-12-30 o 19:02, Cavallino pisze:
> W dniu 30-12-2018 o 16:19, PiteR pisze:
>> na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:
>>
>>
>>>> Dużo podobnych wypadków. Za niskie kary?
>>>
>>> Nie - za mała separacja ruchu samochodowego od ruchu rowerowego i
>>> pieszych, brak obwodnic i szybkich przelotów przez miasta.
>>
>> Podobno dalsze zalewanie krajobrazu betonem to ślepa uliczka.
>
> Hodowla kapeluszników jest jeszcze bardziej ślepą uliczką...
>
>>> A tendencja jest odwrotna - drogi szybkiego ruchu w odwrocie,
>>> burzy się przejścia podziemne i naziemne, za to propaguje zebry co
>>> 50 m.....
>>
>> Bo przejścia chyba nie podlegają pod nadzór budowlany?
>
> A co ma piernik do wiatraka?
>
>>> Na zachodzie tranzyt jest od ruchu miejskiego odseparowany
>>> praktycznie w 100%, w Polsce jeszcze długo nie będzie, zwłaszcza
>>> jeśli wiochę na drogach krajowych masz co 2 km, a nowe drogi
>>> szybkiego ruchu są opóźnione po 10 lat i więcej....
>>
>> W Anglii są śpiące policjanty i zagięcia drogi w okolicy przejśca.
>
> Problem nie jest w tym, co jest w okolicach przejść, tylko w tym czy da
> się przejechać przez miasto, albo nawet z dzielnicy do dzielnicy
> tranzytem, drogą szybkiego ruchu i bez przejść dla pieszych.
> Wystarczy takie możliwości zapewnić i nikt nie będzie jeździł w tym celu
> tam gdzie przejścia są i rozjeżdżał pieszych.
> A ten ostatni kilometr można faktycznie przejechać powoli, nawet 50 km/h.
>
> I to jest jedynie słuszne rozwiązanie, wymyślanie jakiegokolwiek innego,
> to idiotyzm czystej wody, wymyślony dla i przez drogowe melepety,
> których motoryzacja przyprawia o dreszcze (więc z założenia nie powinno
> być ich na tej grupie, bo to nie jest grupa o psychiatrii i nie służy do
> leczenia swoich fobii).
>
> W Polsce niestety, w większości miejsc się nie da tak dotrzeć do celu,
> więc mamy co mamy.
>
> Co oczywiście nie jest lekarstwem na wszelkie chore przypadki, świr w
> BMW znajdzie się w każdym kraju.
Zapewne też znikną "ściganci" i tacy, co to lubią podriftować. Wystarczy
tylko separacja...
T.
-
27. Data: 2018-12-31 10:45:30
Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 31.12.2018 o 10:10, T. pisze:
> Zapewne też znikną "ściganci" i tacy, co to lubią podriftować. Wystarczy
> tylko separacja...
Wystarczy. Najpierw separować owych od kierownicy, a przypadku recydywy
od społeczeństwa.
Shrek.
-
28. Data: 2018-12-31 10:47:49
Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Od: "T." <k...@i...pl>
W dniu 2018-12-30 o 13:45, RadoslawF pisze:
> W dniu 2018-12-30 o 13:09, wowa pisze:
>
>>> Kolejny, który jeździ "szybko, lecz bezpiecznie", i nie będzie
>>> zwalniał na pasach:
>>
>> Zamiast podniecać się BMW może trzeba zerknąć na statystyki? Dużo
>> więcej wypadków powoduje VW, Opel czy inna Skoda. Policja ma
>> odpowiednie dane ale ich nie publikuje. Tu dowód
>> http://prentki-blog.pl/ilosc-wypadkow-a-marka-i-ilos
c-zarejestrowanych-samochodow-jak-wypada-bmw/.
>
>
> Tyle że wypadek w którym szkodę poniosły dwa zderzaki to nie to samo
> co taki w którym zginęły dwie osoby. W dodatku na przejściu dla pieszych.
> Dla pewności odsprzedaj to swoje BMW i kup coś mniej prowokującego.
>
>
> Pozdrawiam
Te statystyki obarczone są też innym błędem - pokazują wyłącznie
zależności statystyczne między marką i jej liczebnością a wypadkowością.
Idę o zakład, że właściciel Skody Roomster pracujący jako przedstawiciel
handlowy przejeżdża znacznie więcej km rocznie niż właściciel srebrnej
beemwicy zajeżdżający pod wiejską dyskotekę i z powrotem.
T.
-
29. Data: 2018-12-31 18:03:54
Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 30-12-2018 o 19:29, P.B. pisze:
> Dnia Sun, 30 Dec 2018 19:02:01 +0100, Cavallino napisał(a):
>
>> W Polsce niestety, w większości miejsc się nie da tak dotrzeć do celu,
>> więc mamy co mamy.
>
> Akurat Toruń
Akurat nie odpowiadałem na słowo "Toruń w temacie", tylko na to co
zacytowałem przed odpowiedzią.
Więc warto rozumieć co się czyta, albo chociaż się nie odzywać, żeby
uniknąć udowodnienia własnej kapeluszniczej bezmyślności.
KAPELUSZ PLONK
-
30. Data: 2018-12-31 18:09:04
Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 31-12-2018 o 09:05, LEPEK pisze:
> W dniu 30.12.2018 o 19:02, Cavallino pisze:
>
>> Problem nie jest w tym, co jest w okolicach przejść, tylko w tym czy
>> da się przejechać przez miasto, albo nawet z dzielnicy do dzielnicy
>> tranzytem, drogą szybkiego ruchu i bez przejść dla pieszych.
>> Wystarczy takie możliwości zapewnić i nikt nie będzie jeździł w tym
>> celu tam gdzie przejścia są i rozjeżdżał pieszych.
>> A ten ostatni kilometr można faktycznie przejechać powoli, nawet 50 km/h.
>
> Zastanów się - jak wyglądałyby miasta, gdyby składały się głównie z
> tranzytowych dróg szybkiego ruchu,
Jeśli miasta miałoby szerokość JEDNEJ drogi szybkiego ruchu (co
powodowałoby że ta droga stanowiłaby główną część tego miasta) to słabe
to by były miasta....
Rozumiem, że w Trójmieście jest właśnie podobnie, ale akurat nie warto
czynić z tego ogółu.
W Poznaniu nie ma w ogóle dróg szybkiego ruchu w mieście, a to co było
już zostało zlikwidowane w ostatnich kilku latach, więc z dzielnicy do
dzielnicy w ten sposób nijak nie przejedziesz i o tym mowa.
Wystarczy zobaczyć jak wyglądają miasta np. w Niemczech - np. Berlin,
gdzie drogi szybkiego ruchu z każdej strony dochodzą praktycznie do
centrum i do dojazdu pod adres wystarcza kilka minut od zjazdu z tychże,
plus autostrada przez środek miasta, żeby łatwo zrozumieć o co chodziło.