eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 219

  • 21. Data: 2018-12-30 22:00:31
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 30.12.2018 o 13:02, Cavallino pisze:
    > W dniu 30-12-2018 o 12:35, PiteR pisze:
    >> na  ** p.m.s **   pisze tak:
    >>
    >>> Kolejny, który jeździ "szybko, lecz bezpiecznie", i nie będzie
    >>> zwalniał na pasach:
    >>>
    >>>
    >>> https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/26-letni-kiero
    wca-potracil-sm
    >>> iertelnie-2-kobiety-w-toruniu/l4p223y
    >>>
    >>>    Do tragicznego wypadku doszło w Toruniu w sobotę około godziny
    >>>    19:30. Rozpędzone BMW wjechało na przejście dla pieszych. Dwie
    >>>    kobiety nie miały szans na ucieczkę. Ofiary to matka i córka.
    >>>    Obie zmarły niedługo po przewiezieniu do szpitala. Zawinił
    >>>    26-letni kierowca.
    >>>
    >>>    Uderzenie było tak silne, że ofiary znalazły się ok. 50 m od
    >>>    miejsca uderzenia. 52-letnia matka i jej 18-letnia córka zostały
    >>>    przetransportowane do szpitala. Działania lekarzy nie zdołały
    >>>    ich uratować. Zmarły krótko po godz. 20.
    >>
    >>
    >>
    >> Dużo podobnych wypadków. Za niskie kary?
    >
    > Nie - za mała separacja ruchu samochodowego od ruchu rowerowego i
    > pieszych, brak obwodnic i szybkich przelotów przez miasta.
    >
    >
    > Na zachodzie tranzyt jest od ruchu miejskiego odseparowany praktycznie w
    > 100%, w Polsce jeszcze długo nie będzie, zwłaszcza jeśli wiochę na
    > drogach krajowych masz co 2 km, a nowe drogi szybkiego ruchu są
    > opóźnione po 10 lat i więcej....

    Bezedury. Na jakim zachodzie to widziałeś?

    --
    Kaczin


  • 22. Data: 2018-12-30 22:18:47
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: "Alik" <s...@r...pl>

    Użytkownik <j...@j...org> napisał w wiadomości
    news:79f67a70-1fff-4642-9f8f-22ef6d2db641@googlegrou
    ps.com...

    > https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/26-letni-kiero
    wca-potracil-smiertelnie-2-kobiety-w-toruniu/l4p223y

    > Do tragicznego wypadku doszło w Toruniu w sobotę około godziny 19:30.
    > Rozpędzone BMW wjechało na przejście dla pieszych.
    Dwie kobiety nie miały szans na ucieczkę. Ofiary to matka i córka.
    Obie zmarły niedługo po przewiezieniu do
    > szpitala.

    One pewnie z tych co wiedziały, że mają pierwszeństwo na przejściu
    dla pieszych i wielu debili kierowców zatrzymywało się nawet gdy były
    jeszcze na chodniku.


  • 23. Data: 2018-12-30 22:27:00
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-12-30 o 22:18, Alik pisze:
    >
    > One pewnie z tych co wiedziały, że mają pierwszeństwo na przejściu
    > dla pieszych i wielu debili kierowców zatrzymywało się nawet gdy były
    > jeszcze na chodniku.
    >

    W TV mówili, że one praktycznie z ulicy już na chodnik wchodziły.
    Killer w BMW pewnie myślał że przyspieszą jak zobaczą zapierdalającą
    be-emke.


    --
    Irokez


  • 24. Data: 2018-12-30 22:35:20
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.12.2018 o 22:18, Alik pisze:

    > One pewnie z tych co wiedziały, że mają pierwszeństwo na przejściu

    A ty pewnie z tych, co uważa, że miewa pierwszeństwo przed tirem?

    Shrek


  • 25. Data: 2018-12-31 09:05:44
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 30.12.2018 o 19:02, Cavallino pisze:

    > Problem nie jest w tym, co jest w okolicach przejść, tylko w tym czy da
    > się przejechać przez miasto, albo nawet z dzielnicy do dzielnicy
    > tranzytem, drogą szybkiego ruchu i bez przejść dla pieszych.
    > Wystarczy takie możliwości zapewnić i nikt nie będzie jeździł w tym celu
    > tam gdzie przejścia są i rozjeżdżał pieszych.
    > A ten ostatni kilometr można faktycznie przejechać powoli, nawet 50 km/h.

    Zastanów się - jak wyglądałyby miasta, gdyby składały się głównie z
    tranzytowych dróg szybkiego ruchu, a drogi jednopasmowe miałyby po max 2 km?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
    Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
    Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08
    Kymco Xciting 500i sqter'08
    MX-5 II NB FL B6-ZE rdstr'03


  • 26. Data: 2018-12-31 10:10:27
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-12-30 o 19:02, Cavallino pisze:
    > W dniu 30-12-2018 o 16:19, PiteR pisze:
    >> na  ** p.m.s **  Cavallino pisze tak:
    >>
    >>
    >>>> Dużo podobnych wypadków. Za niskie kary?
    >>>
    >>> Nie - za mała separacja ruchu samochodowego od ruchu rowerowego i
    >>> pieszych, brak obwodnic i szybkich przelotów przez miasta.
    >>
    >> Podobno dalsze zalewanie krajobrazu betonem to ślepa uliczka.
    >
    > Hodowla kapeluszników jest jeszcze bardziej ślepą uliczką...
    >
    >>> A tendencja jest odwrotna - drogi szybkiego ruchu w odwrocie,
    >>> burzy się przejścia podziemne i naziemne, za to propaguje zebry co
    >>> 50 m.....
    >>
    >> Bo przejścia chyba nie podlegają pod nadzór budowlany?
    >
    > A co ma piernik do wiatraka?
    >
    >>> Na zachodzie tranzyt jest od ruchu miejskiego odseparowany
    >>> praktycznie w 100%, w Polsce jeszcze długo nie będzie, zwłaszcza
    >>> jeśli wiochę na drogach krajowych masz co 2 km, a nowe drogi
    >>> szybkiego ruchu są opóźnione po 10 lat i więcej....
    >>
    >> W Anglii są śpiące policjanty i zagięcia drogi w okolicy przejśca.
    >
    > Problem nie jest w tym, co jest w okolicach przejść, tylko w tym czy da
    > się przejechać przez miasto, albo nawet z dzielnicy do dzielnicy
    > tranzytem, drogą szybkiego ruchu i bez przejść dla pieszych.
    > Wystarczy takie możliwości zapewnić i nikt nie będzie jeździł w tym celu
    > tam gdzie przejścia są i rozjeżdżał pieszych.
    > A ten ostatni kilometr można faktycznie przejechać powoli, nawet 50 km/h.
    >
    > I to jest jedynie słuszne rozwiązanie, wymyślanie jakiegokolwiek innego,
    > to idiotyzm czystej wody, wymyślony dla i przez drogowe melepety,
    > których motoryzacja przyprawia o dreszcze (więc z założenia nie powinno
    > być ich na tej grupie, bo to nie jest grupa o psychiatrii i nie służy do
    > leczenia swoich fobii).
    >
    > W Polsce niestety, w większości miejsc się nie da tak dotrzeć do celu,
    > więc mamy co mamy.
    >
    > Co oczywiście nie jest lekarstwem na wszelkie chore przypadki, świr w
    > BMW znajdzie się w każdym kraju.

    Zapewne też znikną "ściganci" i tacy, co to lubią podriftować. Wystarczy
    tylko separacja...
    T.


  • 27. Data: 2018-12-31 10:45:30
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.12.2018 o 10:10, T. pisze:

    > Zapewne też znikną "ściganci" i tacy, co to lubią podriftować. Wystarczy
    > tylko separacja...


    Wystarczy. Najpierw separować owych od kierownicy, a przypadku recydywy
    od społeczeństwa.

    Shrek.


  • 28. Data: 2018-12-31 10:47:49
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-12-30 o 13:45, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2018-12-30 o 13:09, wowa pisze:
    >
    >>> Kolejny, który jeździ "szybko, lecz bezpiecznie", i nie będzie
    >>> zwalniał na pasach:
    >>
    >> Zamiast podniecać się BMW może trzeba zerknąć na statystyki? Dużo
    >> więcej wypadków powoduje VW, Opel czy inna Skoda. Policja ma
    >> odpowiednie dane ale ich nie publikuje. Tu dowód
    >> http://prentki-blog.pl/ilosc-wypadkow-a-marka-i-ilos
    c-zarejestrowanych-samochodow-jak-wypada-bmw/.
    >
    >
    > Tyle że wypadek w którym szkodę poniosły dwa zderzaki to nie to samo
    > co taki w którym zginęły dwie osoby. W dodatku na przejściu dla pieszych.
    > Dla pewności odsprzedaj to swoje BMW i kup coś mniej prowokującego.
    >
    >
    > Pozdrawiam

    Te statystyki obarczone są też innym błędem - pokazują wyłącznie
    zależności statystyczne między marką i jej liczebnością a wypadkowością.
    Idę o zakład, że właściciel Skody Roomster pracujący jako przedstawiciel
    handlowy przejeżdża znacznie więcej km rocznie niż właściciel srebrnej
    beemwicy zajeżdżający pod wiejską dyskotekę i z powrotem.
    T.


  • 29. Data: 2018-12-31 18:03:54
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30-12-2018 o 19:29, P.B. pisze:
    > Dnia Sun, 30 Dec 2018 19:02:01 +0100, Cavallino napisał(a):
    >
    >> W Polsce niestety, w większości miejsc się nie da tak dotrzeć do celu,
    >> więc mamy co mamy.
    >
    > Akurat Toruń

    Akurat nie odpowiadałem na słowo "Toruń w temacie", tylko na to co
    zacytowałem przed odpowiedzią.
    Więc warto rozumieć co się czyta, albo chociaż się nie odzywać, żeby
    uniknąć udowodnienia własnej kapeluszniczej bezmyślności.

    KAPELUSZ PLONK


  • 30. Data: 2018-12-31 18:09:04
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 31-12-2018 o 09:05, LEPEK pisze:
    > W dniu 30.12.2018 o 19:02, Cavallino pisze:
    >
    >> Problem nie jest w tym, co jest w okolicach przejść, tylko w tym czy
    >> da się przejechać przez miasto, albo nawet z dzielnicy do dzielnicy
    >> tranzytem, drogą szybkiego ruchu i bez przejść dla pieszych.
    >> Wystarczy takie możliwości zapewnić i nikt nie będzie jeździł w tym
    >> celu tam gdzie przejścia są i rozjeżdżał pieszych.
    >> A ten ostatni kilometr można faktycznie przejechać powoli, nawet 50 km/h.
    >
    > Zastanów się - jak wyglądałyby miasta, gdyby składały się głównie z
    > tranzytowych dróg szybkiego ruchu,

    Jeśli miasta miałoby szerokość JEDNEJ drogi szybkiego ruchu (co
    powodowałoby że ta droga stanowiłaby główną część tego miasta) to słabe
    to by były miasta....
    Rozumiem, że w Trójmieście jest właśnie podobnie, ale akurat nie warto
    czynić z tego ogółu.

    W Poznaniu nie ma w ogóle dróg szybkiego ruchu w mieście, a to co było
    już zostało zlikwidowane w ostatnich kilku latach, więc z dzielnicy do
    dzielnicy w ten sposób nijak nie przejedziesz i o tym mowa.

    Wystarczy zobaczyć jak wyglądają miasta np. w Niemczech - np. Berlin,
    gdzie drogi szybkiego ruchu z każdej strony dochodzą praktycznie do
    centrum i do dojazdu pod adres wystarcza kilka minut od zjazdu z tychże,
    plus autostrada przez środek miasta, żeby łatwo zrozumieć o co chodziło.

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 10 ... 20 ... 22


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: