  • 191. Data: 2019-01-10 01:29:15
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: j...@j...org

    On Thursday, January 10, 2019 at 9:00:00 AM UTC+9, Budzik wrote:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Przeciez ja cały czas o tym mowie!
    > Ze zielone to tylko pewna informacja ale to nie zwalnia od myslenia.

    Ano. Dzieciak poczekał na zielone, pomyślał, rozejrzał się w lewo, w prawo, jeszcze
    raz pomyślał, i zaczął iść. A wtedy zza zakrętu wyskoczyła ciężarówka i go
    rozjechała.

    O tu:

    https://screenshots.firefox.com/y9CU58BT4GQGpTqO/www
    .google.com

  • 192. Data: 2019-01-10 06:55:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.01.2019 o 00:59, Budzik pisze:

    > Wiem co napisałem i wiem do czego sie odnosiłem.
    > A ty chyba zaczynasz sie czepiac słowek z braku lepszych argumentów...

    To głupio napisałeś. Pierwszeńmstwo na zielonym nie rozpatujemy w
    kontekście togo, co w lusterkach widać.

  • 193. Data: 2019-01-10 07:05:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 Jan 2019 22:44:29 +0100, Shrek napisał(a):

    > Hmm. Nice try;) Tak - w zasadzie nigry nie masz pewności. Właśnie
    > rozjechali dziciaka, co uczciwie przeprowadzał rower na zielonym. Więc
    > masz dowód, że na zielonym grozi pieszemu śmiertelne niebezpieczeństwo.

    Nagrania nie bylo, nie wiadomo jak to bylo, ale owszem, grozi.

    > Rozumiem, że w takim wypadku ty uważasz, że na zielonym nie wolno, bo
    > niebezpuiecznie i to jest normalne myślenie, a jak ja mówie, że na
    > zielonym wolno, to jestem nienormalny, bo przecież niebezpiecznie.

    No, jakby sie rozejrzal przed wejsciem na jezdnie, to by zyl.

    A jakby poczekal, az w zasiegu wzroku nie ma zadnego pojazdu, to by
    nie zginal w wypadku. Tylko od zamarzniecia.

    J.

  • 194. Data: 2019-01-10 07:18:05
    Od: j...@j...org

    On Thursday, January 10, 2019 at 3:05:04 PM UTC+9, J.F. wrote:

    > Nagrania nie bylo, nie wiadomo jak to bylo, ale owszem, grozi.

    > No, jakby sie rozejrzal przed wejsciem na jezdnie, to by zyl.

    Ciężarówka wyjechała zza zakrętu / na skrzyżowaniu. Choćby nie wiem ile patrzył, to
    by jej nie wypatrzył.

  • 195. Data: 2019-01-10 09:32:42
    Temat: Re: mistrz kierownicy. "idioci".
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 09 Jan 2019 21:59:01 +0100, Alik wrote:
    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja pojadę komunikacją, a ty idiota/debil kierowca będziesz truł mnie i
    > innych.

    No ale, proszę kolegi, przecież "*każde* zmniejszenie ilości smogu jest
    istotne".

    Mateusz

  • 196. Data: 2019-01-10 09:41:30
    Od: "Alik" <s...@r...pl>

    > Samochodem jeżdzę prawie wyłącznie dla funu. Na codzień metro albo moto
    > (choć w sumie to moto truje bardziej niż bryka na LPG). Ale się z tego
    > powodu pierwszeństwa dla motocykli nie domagam:P
    >
    > Shrek

    Nie chodzi o pierwszeństwo dla motocykli, chodzi o to byś
    nie był idiotą/debilem kierowcą zmuszającym jadących za tobą
    do zatrzymywania się przed przejściem (pieszy stoi na chodniku),
    gdy za tobą jedzie jeden, max dwa pojazdy.

  • 197. Data: 2019-01-10 12:54:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@j...org ...

    > Ano. Dzieciak poczekał na zielone, pomyślał, rozejrzał się w lewo, w
    > prawo, jeszcze raz pomyślał, i zaczął iść. A wtedy zza zakrętu
    > wyskoczyła ciężarówka i go rozjechała.

    Nie znam konkretnej sytuacji wiec mowie ogólnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 198. Data: 2019-01-10 14:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > To głupio napisałeś. Pierwszeńmstwo na zielonym nie rozpatujemy w
    > kontekście togo, co w lusterkach widać.

    Ja nie pisałem o pierwszenstwie i jego rozpatrywaniu tylko o braniu pod
    uwage tego co własciwie mogłoby mnie nie interesowac. Patrze na boki
    chociaz to ja mam pierwszenstwo, patrze w lusterka chociaz jak ten co
    jedzie za mna na sasiednim pasie wjedzie mi w tyłek to jego wina.
    Ale mimo to staram sie unikac takich sytuacji.
    Przykładów moznaby podac duzo wiecej.
    Jadac dwupasmowa droga obok tira staram sie jak najkrócej przebywac w
    jego martwej strefie. Co z tego ze mam pierwszenstwo jak on mnie nie
    zobaczy i zmieni pas...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 199. Data: 2019-01-10 15:50:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.01.2019 o 12:54, Budzik pisze:

    > Nie znam konkretnej sytuacji wiec mowie ogólnie.

    Ogólnie jest tak, że na zielonym ma się pierwszeństwo i w cywilizowanych
    krajach nikomu do głowy nie przychodzi kwestionowanie tego stanu rzeczy,
    na rzecz gdybania "a jak jedzie szwagier?".

    Shrek

  • 200. Data: 2019-01-10 15:54:54
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, January 10, 2019 at 3:50:16 PM UTC+1, Shrek wrote:

    > Ogólnie jest tak, że na zielonym ma się pierwszeństwo i w cywilizowanych
    > krajach nikomu do głowy nie przychodzi kwestionowanie tego stanu rzeczy,
    > na rzecz gdybania "a jak jedzie szwagier?".

    Tak konktretnie to zielone nie daje zadnego pierwszenstwa! Sprawdz w rozporzadzeniu
    co oznaczaja sygnaly zielony, czerwony... O pierwszenstwie nie ma tam ani slowa!