-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
References: <7...@g...com>
<X...@l...net>
<q0ac5g$b2m$1@node2.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<q0djth$beu$1@dont-email.me>
<4...@g...com>
<q0sbp8$ub4$1@news.mixmin.net> <5c31e5f9$0$15481$426a34cc@news.free.fr>
<X...@1...0.0.1>
<q0t65s$2p7$2@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q0tklc$1ng$4@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q0uqcs$3sl$3@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q10dm4$nh5$4@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q11f5n$l87$5@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q12ofg$ra6$4@node2.news.atman.pl>
Organization: DOM
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Date: 09 Jan 2019 09:00:00 GMT
Lines: 129
NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
X-Trace: 1547024400 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 519 77.65.80.250:50800
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647901
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Shrek ...@w...pl ...
>>> Nie - liczę dwie strony - 2x3,5 daje siedem. Sytuacja komfortowa i
>>> optymistyczbna (z punktu widzenia zagadnienie) - jeden pas w każdą
>>> stronę.
>>>
>> Nie zgadzam sie ale to i tak wszystko rozwazania nie poparte zadna
>> praktyką.
>
> Oczywiście, że nei poparte, bo to jakieś głupie pomysły, żeby pieszy
> miał czekać aż w zasiegu wzroku nie będzie samochodu.
Z ciekawości - z czyja teza teraz dyskutujesz?
>
>>> Ja pewnie mogę, sporo ludzi nie bardzo. Zresztą - jak pójdziesz
>>> szybciej, to zaraz ktoś ogłosi wtargnięcie, bo jego zdaniem
>>> powinieneś 4km/h. Nie kombinuj - liczymy normalnie.
>>
>> Nie mowie o wbieganiu tylko o przyspieszeniu w razie potrzeby. Nie
>> manipuluj prosze.
>
> Ty nie manipuluj - pieszy na przejściu ma pierwszeństwo. Jeśli go
> zmuszasz do przyspieszania, to jesteś sprawcą wymuszenia
> pierwszeństwa.
Ja go do niczego nie zmuszam. Ja cały czas mówie o tym co moze zrobić
pieszy zeby w pewnych sytuacjach zwiekszyc swoje bezpieczenstwo.
I zachowanie pod tytułem: widze szybko zblizajacy sie pojazd ktory byc
moze mnie nie widzi a mimo to przechodze spacerowym tempem przez ulice bo
on musi mi ustapi takim zachowaniem nie jest.
>
>>> Eee - no jak to się ma do załamywania rąk, że pieszy powinien
>>> szczególnie o siebie dbać, bo nic go blacha nie chroni - przecież
>>> piszą że hatakumba powinnna być;)
>>>
>> Powinien bo wypadów jest duzo zwłaszcza jak wziąc pod uwage
>> porównanie do innych krajów.
>
> A wspólną cechą tych innych krajów jest to, że nikt tam nie
> kombinuje jak dla dobra pieszego zinterpretaować jego pierwszeństwo
> na ustąp pierwszeństwa. Więc przestań manipulować i uprawiać
> hipokryzję. Dlatego u nas ginie tylu pieszych, że kierowcy "w imie
> ich dobra" uzurpują siębie pierwszeństwo, tam gdzie wyrażnie stoi,
> że mają go ustąpić.
>
Cały czas mam wrazenie ze dyskutujesz z własnymi tezami.
Na pewno nie z moimi.
>>> Ale pieszych jest wiecej.
>>
>> Ale nie nagrywaja...
>
> No ale przecież kierowcy nagrywają - i to oni na pieszych narzekają
> a nie piesi, więc sdkąd pomysł, że piesi mieliby to wrzucać.
>
Widocznie starc miedzy samochodami jest wiecej i sa bardziej ciekawe.
W tych filmikach start miedzy samochodem a pieszymi tez jest niewiele.
A potrącen jednak sporo.
>> Ja tak napisałem ze wyjatkowo głupio?
>> No to przesadziłem :) Absolutnie nie wyjątkowo ale tez nie co do
>> ogołu. Po prostu tu i tu są lekkomyslne przypadki. Skutki tej
>> lekkomyslnosci sa jednak duzo bardziej spektakularne jak sie siedzi
>> za kierownica.
>
> Z tym że _częściej_ są to skutki lekkomyślności właśnie kierowcuy.
>
Byc moze.
Co wcale nie oznacza ze przypadków lekkomyslnosci pieszych jest mało.
Naprawde nie widujesz pieszych przechodzacych przez ulice z twarza
wpatrzona w smartfona?
>> Ale naprawde tak napisałem? Ze wyjątkowo głupio? Mozesz wskazac
>> gdzie?
>
> No dobra - może nie dosłownie "Za duzo jezdze zeby wierzyc w te
> bajki o dbajacych o własne bezpieczenstwo pieszych. dla wielu
> wazniejsze jest to co w smartfonie..."
> Co generalnie prawdą nie jest, bo miałbyś hatakumbę;)
>
Generalnie nie. I wcale tak nie twierdziłem.
gdybym uwazał ze to generalnie tak wyglada to zamiast napisac "dla wielu"
napisałbym "dla wiekszosci".
>>> Mam prośbę - jak jesteś kierowcą, to skup się na tym co ty masz
>>> zrobic a nie nakładaj pozakodeksowych obowiązków na innych.
>>
>> Nakładam je przede wszystkim na siebie ale mam prosbe - nie wkładaj
>> mi w usta tego czego nie napisałem.
>> dla mnie piesi moga sobie chodzic jak chca - to kazdego
>> indywidualna sprawa.
>> Ja mowie tylko o tym co ja uwazam za zdroworozsadkowe.
>
> Równie dobre stwierdzenie, jak "jak ktoś chce to może sobie uważać,
> że zkak droga z pierwszeństwem nadaje pierwszeństwo, jego
> indywidualna sprawa, ale ja nie uważam tego za zdroworozsądkowe". Po
> to są przepisy, żeby pierwszeństwo rozstrzygac na podstawie prawa a
> nie zasadą zachowania pędu.
>
Rozmawialismy juz o tym i tłumaczyłem ci ze w wielu sytuacjach postepuje
inaczej niz mowia przepisy po to zeby było bezpieczniej płynniej etc.
Przykładek zatłoczona droga, sznur samochodów w obie strony i jeden
chcacy skrecic w lewo. nie ma pierwszenstwa i powinien czekac ale zdrowy
rozsadek kaze go przepuscic zeby inne samochody nie stały zan im i nie
czekały.
Z pierwszenstwem jest podobnie - co mi z pierwszenstwa jezeli jade główna
droga i widze jak na drodze poprzecznej z duza predkoscia zbliza sie twój
przykładowy tir. Jezeli tylko widze taka sytuacje to zwalniam i obserwuje
a nie jade z mysla: mam pierwszenstwo to niech on sie martwi.
>>> Genaralnie na zieloniym raczej niespecjalnie. Breakuje wolnych
>>> zasobów na to. No ale ty z pewnościa dajesz radę;)
>>>
>> Cóż. Ja obserwuje.
>
> Gratulacje - pewnie jesteś z 99% procenta samców, co jeżdzą znacznie
> lepiej niż średnia. Ja niestety jestem tylko odrobinę powyżej i
> cholera nie starcza zasobów. Abs i esp też robią robotę lepiej niż
> ja sam... No cóż..., ktoś musi być gorszy, żeby wszyscy inni mogli
> być lepsi;)
>
Dlatego ze obserwuje lusterka? Fakt, czesc porusza sie po drodze tak
jakby nie uzywała.. Ale kierunkowskazów tez nie umieja uzywac prawidłowo
wiec co sie dziwic...
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.19 10:13 j...@j...org
- 09.01.19 10:28 Mateusz Viste
- 09.01.19 14:51 Alik
- 09.01.19 18:45 Alik
- 09.01.19 20:25 Shrek
- 09.01.19 20:29 Shrek
- 09.01.19 20:32 Shrek
- 09.01.19 21:06 Shrek
- 09.01.19 21:07 Shrek
- 09.01.19 21:59 Alik
- 09.01.19 21:59 Budzik
- 09.01.19 21:59 Budzik
- 09.01.19 22:40 Shrek
- 09.01.19 22:44 Shrek
- 09.01.19 22:56 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
Najnowsze wątki
- 2025-03-18 ulaskawienia
- 2025-03-18 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-18 42 MILIARDY ZŁOTYCH ZYSKU W ROK. DLACZEGO BANKI TYLE ZARABIAJĄ W POLSCE?
- 2025-03-17 Nie matura lecz chęć szczera ...
- 2025-03-17 Pendrive zdycha, czy coś jeszcze innego? Problem z plikami.
- 2025-03-17 Odkurzacz Smapp Dynamic - dawny Zelmer
- 2025-03-17 Nagra IV i zewnętrzny pilot
- 2025-03-17 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-17 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2025-03-17 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-17 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-17 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-17 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-03-17 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-17 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=