  • Data: 2019-01-09 20:29:26
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2019 o 09:58, kk pisze:

    > Gdzie i w czym niby są rozsądniejsi?
    >
    > Czy statystyka wypadków z udziałem pieszych potwierdziłyby ten rozsądek?

    Tak - kategorii wypadków z udziałem pieszych w większości przypadków
    winni są... inni. Nie nie żartuje - statystyki mówią, ze w wypadkach z
    udziałem pieszych częściej winę ponoszą kierowcy niż piesi.

    > Odwoływanie się do przepisów nic tu nie da, rzeczywistość jest taka jak
    > była, piesi są zwrotniejsi i więcej widzą więc mogą więcej zrobić dla
    > bezpieczeństwa niż kierowcy. Tłuką Ci to już chyba wszyscy tutaj.

    Jeden właśnie tłucze, że wcale tak nie uważa. Idąc twoim tokiem
    rozumowania przepisy są nieistotne, liczy się masa, ewentualnie kto ma
    broń. Naprawdę - skoro nie da się ciebie nauczyć rozsądku normalnie, to
    życzę ci żeby cię wyedukował jakiś tir według twojej szkoły. Pamiętasz
    tego od "wal w osobówkę"? W sam raz pasuje do twojej teorii.

    Shrek