  • 150. Data: 2019-01-08 11:59:55
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Bo ma być bezpiecznie! A idiotów napisałem w cudzysłowiu, bo to nei
    > ja nazwałem tak kierowców, co przepuszczają pieszych na pasach.

    Sytuacja w ktorej kierowca zwalnia badz zatrzymuje sie zeby przepuscic
    pieszego lub innego kierowce właczajacego sie do ruchu, o ile robi to
    madrze, jest chyba najbezpieczniejsza z mozliwych. Chyba nawet
    bezpieczniejsza niz droga która wydaje sie pusta.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 152. Data: 2019-01-08 13:29:51
    Temat: Re: mistrz kierownicy. "idioci".
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 08 Jan 2019 00:01:09 -0800, japanizer wrote:

    > Uargumentuj.

    Daj spokój, było o tym już kilka(naście?) razy. Za każdym razem sprowadza
    się to do "bo tak". Alternatywnie jakieś bujdy o ekologii. Zapierdalacz
    wychodzi z założenia że droga jest jego i jemu przysługują wszystkie
    prawa - żadna dyskusja nie ma tu sensu.

    Mateusz

  • 153. Data: 2019-01-08 18:13:17
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08-01-2019 o 08:31, Alik pisze:
> [...]
    >
    > Kierowcy zatrzymujący się przed przejściem, gdy pieszy stoi na chodniku,
    > w sytuacji gdy za nimi nikt nie jedzie, lub za nimi jedzie tylko jeden

    Kiedyś takiego mistrza, który urządził hamowanie na lewym pasie, podczas
    gry przed przejściem stał jeden pieszy, a za hamującym były raptem dwa
    samochody próbowałem naprostować, co do sensowności jego poczynań...

    Jedynym efektem jego popisów (jechałem bezpośrednio za nim) było to, że
    kolejny samochód, który go nie widział, mało nie wjechał mi w kufer.

    Nijak nie mógł pojąć o co mi chodzi.....

  • 154. Data: 2019-01-08 18:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

> [...]
    > Zapierdalacz wychodzi z założenia że droga jest jego i jemu
    > przysługują wszystkie prawa - żadna dyskusja nie ma tu sensu.

    Ja bym powiedział ze po prostu trudno wymagać od wszystkich na raz
    myslenia i ze trudno za brak myslenia nazywac kogos od razu debilem.
    I zeby nie było - to samo uwazam o relacjach kierowca kierowca.
    Przykładowo jedzie kolejnka aut ww obie strony, nagle ktos chce skrecic,
    staje i czeka. Wszyscy za nim tez czekaja. A z drugiej strony wszyscy
    jada zamiast przepuscic tego skrecajacego. Zgodne z przepisami?
    Oczywiscie. Madre? Słabo...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 155. Data: 2019-01-08 19:00:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.01.2019 o 11:59, Budzik pisze:

    > Nie zgadzam sie ale to i tak wszystko rozwazania nie poparte zadna
    > praktyką.

    Oczywiście, że nei poparte, bo to jakieś głupie pomysły, żeby pieszy
    miał czekać aż w zasiegu wzroku nie będzie samochodu.

    > Nie mowie o wbieganiu tylko o przyspieszeniu w razie potrzeby. Nie
    > manipuluj prosze.

    Ty nie manipuluj - pieszy na przejściu ma pierwszeństwo. Jeśli go
    zmuszasz do przyspieszania, to jesteś sprawcą wymuszenia pierwszeństwa.

    > Powinien bo wypadów jest duzo zwłaszcza jak wziąc pod uwage porównanie do
    > innych krajów.

    A wspólną cechą tych innych krajów jest to, że nikt tam nie kombinuje
    jak dla dobra pieszego zinterpretaować jego pierwszeństwo na ustąp
    pierwszeństwa. Więc przestań manipulować i uprawiać hipokryzję. Dlatego
    u nas ginie tylu pieszych, że kierowcy "w imie ich dobra" uzurpują
    siębie pierwszeństwo, tam gdzie wyrażnie stoi, że mają go ustąpić.

    > Ale nie nagrywaja...

    No ale przecież kierowcy nagrywają - i to oni na pieszych narzekają a
    nie piesi, więc sdkąd pomysł, że piesi mieliby to wrzucać.

    > Ja tak napisałem ze wyjatkowo głupio?
    > No to przesadziłem :) Absolutnie nie wyjątkowo ale tez nie co do ogołu.
    > Po prostu tu i tu są lekkomyslne przypadki. Skutki tej lekkomyslnosci sa
    > jednak duzo bardziej spektakularne jak sie siedzi za kierownica.

    Z tym że _częściej_ są to skutki lekkomyślności właśnie kierowcuy.

    > Ale naprawde tak napisałem? Ze wyjątkowo głupio? Mozesz wskazac gdzie?

    No dobra - może nie dosłownie "Za duzo jezdze zeby wierzyc w te bajki o
    dbajacych o własne bezpieczenstwo pieszych. dla wielu wazniejsze jest to
    co w smartfonie..."
    Co generalnie prawdą nie jest, bo miałbyś hatakumbę;)

    > Nakładam je przede wszystkim na siebie ale mam prosbe - nie wkładaj mi w
    > usta tego czego nie napisałem.
    > dla mnie piesi moga sobie chodzic jak chca - to kazdego indywidualna
    > sprawa.
    > Ja mowie tylko o tym co ja uwazam za zdroworozsadkowe.

    Równie dobre stwierdzenie, jak "jak ktoś chce to może sobie uważać, że
    zkak droga z pierwszeństwem nadaje pierwszeństwo, jego indywidualna
    sprawa, ale ja nie uważam tego za zdroworozsądkowe". Po to są przepisy,
    żeby pierwszeństwo rozstrzygac na podstawie prawa a nie zasadą
    zachowania pędu.

    > Cóż. Ja obserwuje.

    Gratulacje - pewnie jesteś z 99% procenta samców, co jeżdzą znacznie
    lepiej niż średnia. Ja niestety jestem tylko odrobinę powyżej i cholera
    nie starcza zasobów. Abs i esp też robią robotę lepiej niż ja sam... No
    cóż..., ktoś musi być gorszy, żeby wszyscy inni mogli być lepsi;)

    Shrek

  • 156. Data: 2019-01-08 19:02:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > się to do "bo tak". Alternatywnie jakieś bujdy o ekologii. Zapierdalacz
    > wychodzi z założenia że droga jest jego i jemu przysługują wszystkie

    Ale zauważ, że jak analogiczny "idiota" wypuszcza go z podporządkowanej
    czy parkingu to jest to już godne, kulturalne, prawe, sprawiedliwe i...
    mądre;)

    Shrek

  • 157. Data: 2019-01-08 19:09:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > madrze, jest chyba najbezpieczniejsza z mozliwych. Chyba nawet
    > bezpieczniejsza niz droga która wydaje sie pusta.

    Chyba że sąsiednim pasem albo pod prąd wyprzedzi go mądry inaczej, który
    uważa że pierwszeństwo regulują prawa fizyki.

    Zresztą masz tu:

    http://torun.wyborcza.pl/torun/51,48723,24318038.htm
    l?i=1

    Ktoś pisał, że na następnym pasie to już się musi zatrzymać... Głowy nie
    dam, ale jestem na 90% pewny, że wypdzedzał w okolicach przejścia.

    Shrek

  • 158. Data: 2019-01-08 21:44:14
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, January 9, 2019 at 2:13:17 AM UTC+9, Cavallino wrote:

> [...]
    > kolejny samochód, który go nie widział, mało nie wjechał mi w kufer.
    >
    > Nijak nie mógł pojąć o co mi chodzi.....

    A o co co chodzi? Że masz spóźnione refleksy? Może czas do geriatry się wybrać?

  • 159. Data: 2019-01-08 22:07:19
    Temat: Re: mistrz kierownicy.
    Od: "Alik" <s...@r...pl>

    wiadomości news:XnsA9D1C0C0B1FF1budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

> [...]
    > staje i czeka. Wszyscy za nim tez czekaja. A z drugiej strony wszyscy
    > jada zamiast przepuscic tego skrecajacego. Zgodne z przepisami?

    Ja obserwuję coś przeciwnego.
    Gdy ktoś zatrzyma się, bo chce skręcić w lewo
    i za nim zatrzymuje się kilka aut to natychmiast zatrzymuje się
    jadący z naprzeciwka i przepuszcza skręcającego w lewo.
    Ale ja jeżdżę w zachodniej części Polski, w miescie
    siedzibie władz wojewódzkich.

  • 160. Data: 2019-01-08 23:03:27
    Od: tom <t...@l...localdomain>

    Dnia 07.01.2019 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a: