  • 1. Data: 2010-04-12 07:05:34
    Temat: mirror www.adaptall-2.com ?
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Czy znacie jakis mirror www.adaptall-2.com, lub ktos dokonał
    nieslusznego czynu kradziezy tych opisów?

    Strona oryginalna chyba nie oplacona lub zapomniana, jest nieczynna.

  • 2. Data: 2010-04-12 10:04:23
    Temat: Re: mirror www.adaptall-2.com ?
    Od: Kosma Moczek <k...@k...pl>

    On 12 Kwi, 09:05, Jacek Czerwinski <x...@...z.pl> wrote:
    > Czy znacie jakis mirrorwww.adaptall-2.com?

    Może tutaj?

    http://web.archive.org/web/20080716064010/http://www
    .adaptall-2.com/

    --
    Kosma

  • 3. Data: 2010-04-15 06:18:35
    Od: NetUser <n...@n...net>

    Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote in news:hpugnu$nf$1@news.onet.pl:

    > Strona oryginalna chyba nie oplacona lub zapomniana, jest nieczynna.

    Jak to nie dziala? DZIALA.

  • 4. Data: 2010-04-15 06:23:36
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    NetUser pisze:

    > Jak to nie dziala? DZIALA.

    Dziś wróciło, sprawdziłem chwile przed czytaniem newsów, wczoraj jeszcze
    dołączona.

    Też jesteś 'adaptalistą' ?

    Jak zobaczyłem "religijny" kult m42, na Nikonie szczególnie problemowy
    (odległośc bazowa) czy w innych systemach też wcale nie miód,
    powiedziałem sobie 'pierniczę' (choć mam szufladę tego szpeja).

    Jak manual to natywny bagnet nikonowski lub adaptall z pełną mechaniką.

  • 5. Data: 2010-04-16 07:12:54
    Od: Klaudiusz <k...@g...com>

    On 15 Kwi, 08:23, Jacek Czerwinski <x...@...z.pl> wrote:

> [...]
    > powiedziałem sobie 'pierniczę' (choć mam szufladę tego szpeja).
    >
    > Jak manual to natywny bagnet nikonowski lub adaptall z pełną mechaniką.

    Jak się ma pentaxa to M42 - sprawdza się rewelacyjnie ;), wszystko
    dziala super lącznie z potwierdzeniem ostrości ;)