  • Data: 2011-07-26 20:13:26
    Temat: Re: minister walczy z .. pralkami
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-26 22:12, Sylwester Łazar wrote:
    > Ja szanuję kolegi zdanie, że tak jest.
    > Czy kolega uważa, że dalej tak powinno być, i tym samym jako praktykujący
    > elektronik,
    > tworzy te rzeczy nad którymi pracuje, jako chłam?

    Rzecz w tym że barodzo mało osób potrzebuje pralki ktore nie rdzewieją,
    które piorą nawet kamienie, które nie psują się od wilgoci itd. Klienci
    kupując tanie gowno wychowali sobie producentów że warto to gówno
    produkować. I mamy to co mamy, czyli w przedziale do 3kzł cieżko coś
    kupić co rózni się znaczaco od przedziału do 800zł. Prali różnią się
    duperelami typu jeszcze bardziej bezuzyteczny wyświetlacz, jeszcze
    bardziej fikusna dziura do zaladunku, jeszcze bardziej nierozbieralne
    bebechy. Moją projektował jakiś ekologiczny oszołom - bierze tak mało
    wody że pranie które jest w środku bębna i nie dało rady się przemieścić
    wyciągam *suche* i *brudne*. Wiatka przynajmniej potrafila zalać pranie
    do stanu widocznego w bębnie.

    > Bo ja nie. Uwzględniam pewne warunki rynkowe, ale tworzę dobre produkty
    > (przynajmniej na tyle na ilę potrafię)

    Na wyjątki jest zawsze miejsce. Ja mówie o statystyce. Wyjątkowo to mi
    proponowali pralkę w sklepie za coś koło 6kzł która ma obudowę z alu i
    nie rdzewieje. Gdyby wszyscy takie chcieli pewno by kosztowała 1.5kzł.