  • Data: 2011-07-26 20:47:12
    Temat: Re: minister walczy z .. pralkami
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem co ty bierzesz, ale odstaw to bo ci się mózg do reszty
    > zlasuje, dawno takich pierdoł nie czytałem.
    Nie wiem skąd się bierze taka agresywna młodzież na naszej grupie,
    więc zadam tylko trzy pytania:
    1) Słyszał kolega o denominacji?
    2) Czy kolega uważa, że problem zakupu jakielkolwiek pralki wiązał się za
    pierwszej komuny z jej ceną w sklepie?
    3) Dla kogo jest tak naprawdę straszna wizja bezrobocia?
    Dla rządu, dla tej niewielkiej grupy osób niezdolnych do jakielkolwiek
    pracy,
    dla mas pracujących, czy dla ludzi na tej grupie dyskusyjnej?
    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar