  • Data: 2011-07-26 18:36:18
    Temat: Re: minister walczy z .. pralkami
    Od: "kk" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja w zasadzie ministra popieram. Tylko jak to zrobic ? Klienci jak
    > wiadomo wybiora towar tanszy, nie patrzac na trwalosc.
    > Obowiazkowe 10 lat gwarancji ?

    Pralka Whirpool zardzewiała ( na zewnątrz) po 4 latach - mam zamiar ją
    zmienić. Calgon tu nie pomoże.
    Poprzednia (Polar) wytrzyłam a10 lat.
    A u w piwnicy u babci stoi 50-letnia Frania którą w każdej chwili można
    odpalić.

    Jak tak dalej pójdzie to ... sam nie wiem. Nie ma sensu kupowania pralik na
    rok użytkowania.
    Lepiej nosić brudy do prlalni.