  • Data: 2010-11-30 01:06:34
    Temat: Re: minimalne wymagania wobec skretki dla 1000BASE-T
    Od: "W.P." <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr Wozniacki napisał:
    > "Sergiusz Rozanski" <w...@m...com.pl> wrote in
    > message news:slrnif82gv.984.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Sergiusz, przeczytaj proszę raz jeszcze powyższy fragment z mojego postu :)

    Aaaaa tam, taki "fachura". Odżałuj na FACHOWCA z Fluke a nie testerkiem
    za 10zł (jak JEGO kabel "nie gadał" to co za fachowiec..). Powie Ci
    wtedy 100% PRAWDY: parametry, który NIE spełnia normy i co z tym zrobić
    (poza pruciem ścian...) A WTYCZKI zarabiamy na LINCE. Na DRUT stosujemy
    GNIAZDA... (+ patchcordy)

    W.P.