    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: miniaturowy nadajnik/namiernik
    Date: 04 Oct 2013 11:12:51 GMT

    Pan AlexY napisał:

    > Zwykle - tak, ale ile razy było że w sytuacjach kryzysowych sieć była
    > przeciążona? Przypadek maratonu w Bostonie, wyłączają siec GSM na
    > wypadek detonatorów GSM (są sprzeczne informacje, tu podają że
    > wyłączyli, tam że nie wyłączyli), czy wyobrażasz sobie teraz że
    > dziennikarz nie zrobi relacji na żywo bo sieć padła?

    No tak, to wprost niewyobrażalne! Na portalu zabrakło relacji z maratonu
    -- kryzys pełną gębą.

    > Co do sąsiada: kupił tani sprzęt to ma, przypuszczam że to były czasy
    > gdy jego nadajnik miał większy zasięg niż GSM, po prostu wtedy to była
    > jedyna słuszna opcja.

    Kupił co było -- a więc Cholernie Drogi Sprzęt. Tani być nie mógł, bo to
    mały rynek. Zresztą akurat ta branża to świetny przykład sytuacji, gdzie
    kompletnie nie opłaca się używać czego innego niż GSM. Padnie sieć
    telefoniczna, to ludzie się po taksówkę nie dodzwonią, więc i radio-taxi
    na nic się nie przyda. Staje się po staremu na rogu i macha.

    Jarek

    --
    On zabezpieczył na niby rozstanie.
    Zabezpieczył wyjazd też do miasta Zgierz.