  • 41. Data: 2012-10-03 04:49:56
    Temat: Re: mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > A co w tym dziwnego ? znam nie jednego prezesa co pływa po polskich
    > jeziorach, Mazury są naprawdę ładne.

    Myślałem że mówimy o jachtach a nie o łódeczkach na Mazury... :)

    > No jasne, na Mazurach potrzebny mu tel satelitarny ... no nie wygłupiaj
    > się juz i pogódź z tym że iphon dał dupy z kartami sim.

    Człowieku, zupełnie przeoczyłeś w swoim zaślepieniu argument o użyciu
    innego telefonu na tym Twoim jachcie BEZ podmieniania simów?

  • 42. Data: 2012-10-03 08:27:45
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Myślałem że mówimy o jachtach a nie o łódeczkach na Mazury... :)

    A chociaż wiesz gdzie stoji najwięcej drogich jachtów ??

    > Człowieku, zupełnie przeoczyłeś w swoim zaślepieniu argument o użyciu
    > innego telefonu na tym Twoim jachcie BEZ podmieniania simów?

    Na razie to ty jesteś zaślepiony w swoim gayphonie ... ja w domu mam 3 różne
    tel. z trzema różnymi systemami i w każdej chwili mogę zmienić kartę SIM do
    innego bez jakiś durnych karteczek, wycinarek czy specjalistycznego sprzętu
    do cięcia, gięcia i potem składania tego w całość ...

  • 43. Data: 2012-10-03 12:35:42
    Od: atm <...@v...pl>

    ja w domu mam 3
> [...]
    > kartę SIM do innego bez jakiś durnych karteczek, wycinarek czy
    > specjalistycznego sprzętu do cięcia, gięcia i potem składania tego w

    Niestety, ten okres mija chyba bezpowrotnie - wiekszosc jesli nie
    wszystkie topowe smartfony maja juz micro sim.

  • 44. Data: 2012-10-03 12:41:02
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgrał(a):

    > ja w domu mam 3
    > Niestety, ten okres mija chyba bezpowrotnie - wiekszosc jesli nie
    > wszystkie topowe smartfony maja juz micro sim.

    Na razie nie idę za modą choć SGS3 coraz bardziej mi się podoba :)

  • 45. Data: 2012-10-03 13:16:30
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-03 12:41, Chris wrote:
    > atm nabazgrał(a):

    > Na razie nie idę za modą choć SGS3 coraz bardziej mi się podoba :)

    Nie masz czasem w SGS3 micro sim?

  • 46. Data: 2012-10-03 13:22:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Paź, 03:42, Pszemol <P...@P...pl> wrote:

    Czemu
    > miałby nie skorzystać z innego telefonu bez wyjmowania z niego sim karty???
    > Weź ty sie juz nie wysilaj na takie smieszne wydumanki... :)

    Np do autoryzowania przelewu, czy innej operacji wymagajacej podania
    otrzymanego sms na konkretny, zdefiniowany u uslugodawcy nr telefonu,
    kodu.

  • 47. Data: 2012-10-03 13:31:18
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-03 13:22, krzysztofsf wrote:
> [...]
    >
    > Np do autoryzowania przelewu, czy innej operacji wymagajacej podania
    > otrzymanego sms na konkretny, zdefiniowany u uslugodawcy nr telefonu,

    Mysle, ze nie ma potrzeby kombinowac z podawaniem przykladow. Dla
    jednego beda wydumane, dla drugiego z zycia wziete. Fakt faktem, ze
    zmiana rozmiaru karty sim jest utrudnieniem. Do niedawna takim
    utrudnieniem byl micro sim, teraz do kolekcji dochodzi nano sim a
    patrzac na zapedy innych producentow niebawem rowniez zaczna stosowac
    ten standard. Osobiscie takie zmiejszanie sima bardzo mi sie nie podoba.
    Czesto w samolocie zmienia sie przed ladowaniem karty lub zaraz po
    wyladowaniu i znacznie latwiej upuscic i zgubic takie nanocos niz
    tradycyjnego sima, do tego ewentualnie dochodzi gdzies paletajacy sie
    adapter...ok mialo byc bez przykladow.

  • 48. Data: 2012-10-03 14:21:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > A chociaż wiesz gdzie stoji najwięcej drogich jachtów ??

    Tu masz listę 10 najdroższych z 2009 roku:
    http://stylecrave.com/2009-05-22/luxury-yachts-the-1
    0-most-expensive-yachts-in-the-world/
    Dużo się przez 3 lata zmienioło. Teraz wszystkie one stoją na Mazurach...
    :-)))

    Jak można być tak zaściankowym, Chris???
    Wystawiłeś Ty kiedyś swój nos poza granice miasta gdzie się urodziłeś?

> [...]
    > SIM do innego bez jakiś durnych karteczek, wycinarek czy specjalistycznego
    > sprzętu do cięcia, gięcia i potem składania tego w całość ...

    Ale kogo na tym jachcie który tu przytoczyłeś obchodzi że Ty masz
    jakieś telefony bez karty SIM w domu? Ten alternatywny telefon
    gdzieś na jachcie, z dala od brzegu, z dala od sklepu, będzie miał
    normalną kartę SIM i będzie można z niego normalnie skorzystać.
    Bez przekładania karty :-)

    To, że Ty dziadujesz i masz trzy słuchawki i jedną kartę nie znaczy
    że jakiś bogaty biznesmen którego tu przytoczyłeś będzie tak liczył
    grosiki i będzie woził ze sobą 3 telefony i wszystkie trzy bez karty :-))

  • 49. Data: 2012-10-03 14:22:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k4h6qg$1ai$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie masz czasem w SGS3 micro sim?

    I tu wtopeczka :-)
    Będzie musiał jak ten jego biznesmen z jachtu w Dubai kupić drugiego sima
    :-)))

  • 50. Data: 2012-10-03 14:23:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Np do autoryzowania przelewu, czy innej operacji wymagajacej podania
    > otrzymanego sms na konkretny, zdefiniowany u uslugodawcy nr telefonu,
    > kodu.

    Jasne :-) Bo taki biznesmen robi transakcje tak jak Ty w mBanku :-)))))))))