    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Date: Wed, 3 Oct 2012 07:21:50 -0500

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    news:k4glt1$vk0$1@node1.news.atman.pl...
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > A chociaż wiesz gdzie stoji najwięcej drogich jachtów ??

    Tu masz listę 10 najdroższych z 2009 roku:
    http://stylecrave.com/2009-05-22/luxury-yachts-the-1
    0-most-expensive-yachts-in-the-world/
    Dużo się przez 3 lata zmienioło. Teraz wszystkie one stoją na Mazurach...
    :-)))

    Jak można być tak zaściankowym, Chris???
    Wystawiłeś Ty kiedyś swój nos poza granice miasta gdzie się urodziłeś?

    > Na razie to ty jesteś zaślepiony w swoim gayphonie ... ja w domu mam 3
    > różne tel. z trzema różnymi systemami i w każdej chwili mogę zmienić kartę
    > SIM do innego bez jakiś durnych karteczek, wycinarek czy specjalistycznego
    > sprzętu do cięcia, gięcia i potem składania tego w całość ...

    Ale kogo na tym jachcie który tu przytoczyłeś obchodzi że Ty masz
    jakieś telefony bez karty SIM w domu? Ten alternatywny telefon
    gdzieś na jachcie, z dala od brzegu, z dala od sklepu, będzie miał
    normalną kartę SIM i będzie można z niego normalnie skorzystać.
    Bez przekładania karty :-)

    To, że Ty dziadujesz i masz trzy słuchawki i jedną kartę nie znaczy
    że jakiś bogaty biznesmen którego tu przytoczyłeś będzie tak liczył
    grosiki i będzie woził ze sobą 3 telefony i wszystkie trzy bez karty :-))