  • 31. Data: 2012-09-29 00:27:48
    Temat: Re: mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "cpt. Nemo" <c...@a...pl> wrote in message
    news:k446bm$9kt$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał w wiadomości
    s.eternal-september.org...

    > Po pierwsze to ze nie mam najmniejszej potrzeby bo nie przewiduje zadnego
    > maka w domu , w tym iphone :)
    > Po drugie, ostatnio Kitajcy sie calkiem chyba zepsuli bo przesylki ida do
    > mnie juz ponad miesiac :(
    > Wiec atrakcyjnosc zakupow u nich spadla na pysk :(

    Ile zajęło innym producentom przerzucenie się na mikro SIM po tym
    jak Apple użył takiej karty w iPhone? Jak myślisz, ile minie czasu aby
    przerzucili się na nano SIM ? Uwierz mi, przejściówka Ci się przyda ;-)

  • 32. Data: 2012-10-01 09:37:29
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > O czym ty mowisz??

    Jestem na jachcie ,, zjebał mi się iphon a mam pod ręką inne telefony innego
    producenta ale nie mam przejścówki .. ile będę czekał aż dostaję przejścówkę
    za 10 centów żeby móc porozmawiać w sprawie ważnego kontraktu ??

  • 33. Data: 2012-10-01 13:08:28
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    > Zdaje się że muszę się w ten weekend umówić z kumplem na nocne
    > nurkowanie...

    Zabrzmiało dwuznacznie, romantycy z was, chłopcy ;)

  • 34. Data: 2012-10-01 13:08:53
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał w wiadomości
    s.eternal-september.org...
    > Wprowadzenie na rynek iPhone 5 oznacza ze po raz kolejny Apple jest
    > liderem
    > we wprowadzaniu nowego standardu kart SIM. Tym razem 'nano SIM'.
    >
    > Wbrew temu co podaja niektóre niedoinformowane media, i przy tym typie
    > karty można sobie poradzić w domu nożyczkami gdy się nie ma z jakichś
    > powodów oryginalnej karty SIM od operatora komórkowego.
    >
    > http://www.redmondpie.com/how-to-convert-micro-sim-t
    o-nano-sim-for-iphone-5/

    > Tu jest fajny artykół na ten temat i mimo, że po angielsku to nieznający
    > tego języka będą mogli pobrac pdf'a z diagramami obrazującymi gdzie
    > należy
    > dokonać cięć :)

    Emejzing, czekamy na pico-sim, apul gurom!!

  • 35. Data: 2012-10-01 17:01:27
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 1 Oct 2012 13:08:53 +0200, pencil wrote:
    > Emejzing, czekamy na pico-sim, apul gurom!!

    A moze by tak opatentowac od pikoSIMa do... erm... joktoSIMa? :-)

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 36. Data: 2012-10-01 22:27:50
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej" napisał w wiadomości grup
    i...@n...neostrada.pl...

    >http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629516
    >Glupis, DzejAr.

    Nie głupi (bo glupis" to chyba miało znaczyć?), tylko co najwyżej
    nieaktualny. Dawniej tak się to pisało ale było zbyt skomplikowane dla
    prostactwa i teraz jest niby łatwiej.

    JS

  • 38. Data: 2012-10-02 03:42:38
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    > Jestem na jachcie ,, zjebał mi się iphon a mam pod ręką inne telefony
    > innego producenta ale nie mam przejścówki .. ile będę czekał aż dostaję
    > przejścówkę za 10 centów żeby móc porozmawiać w sprawie ważnego kontraktu ??

    Szkoda jeszcze, ze nie zacząłeś słowami "Jestem na Księżycu..." :) Bardziej
    nie mogłeś już wydumać tego swojego przykładu? :)

    Pomysl chwilkę, skoro są na jachcie inne telefony, a pewnie ma też
    satelitarny, bo jachtem pewnie wypływa poza zasięg wież komórkowych które
    stawia się tylko na lądzie, to po jasną cholere mu przejsciówka??? Czemu
    miałby nie skorzystać z innego telefonu bez wyjmowania z niego sim karty???
    Weź ty sie juz nie wysilaj na takie smieszne wydumanki... :)

  • 37. Data: 2012-10-02 03:42:38
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "pencil" <p...@p...pl> wrote:

    > Zabrzmiało dwuznacznie, romantycy z was, chłopcy ;)

    Głodnemu chleb na myśli...

  • 39. Data: 2012-10-02 09:06:04
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Szkoda jeszcze, ze nie zacząłeś słowami "Jestem na Księżycu..." :)
    > Bardziej nie mogłeś już wydumać tego swojego przykładu? :)

    A co w tym dziwnego ? znam nie jednego prezesa co pływa po polskich
    jeziorach, Mazury są naprawdę ładne.

> [...]
    > miałby nie skorzystać z innego telefonu bez wyjmowania z niego sim
    > karty??? Weź ty sie juz nie wysilaj na takie smieszne wydumanki... :)

    No jasne, na Mazurach potrzebny mu tel satelitarny ... no nie wygłupiaj się
    juz i pogódź z tym że iphon dał dupy z kartami sim.

  • 40. Data: 2012-10-02 17:10:26
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    > No jasne, na Mazurach potrzebny mu tel satelitarny ... no nie wygłupiaj
    > się juz i pogódź z tym że iphon dał dupy z kartami sim.

    On prędzej zostanie hetero, niż powie coś złego na apla