  • Data: 2012-10-03 13:31:18
    Temat: Re: mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-10-03 13:22, krzysztofsf wrote:
    > On 2 Paź, 03:42, Pszemol <P...@P...pl> wrote:
    >
    > Czemu
    >
    > Np do autoryzowania przelewu, czy innej operacji wymagajacej podania
    > otrzymanego sms na konkretny, zdefiniowany u uslugodawcy nr telefonu,
    > kodu.

    Mysle, ze nie ma potrzeby kombinowac z podawaniem przykladow. Dla
    jednego beda wydumane, dla drugiego z zycia wziete. Fakt faktem, ze
    zmiana rozmiaru karty sim jest utrudnieniem. Do niedawna takim
    utrudnieniem byl micro sim, teraz do kolekcji dochodzi nano sim a
    patrzac na zapedy innych producentow niebawem rowniez zaczna stosowac
    ten standard. Osobiscie takie zmiejszanie sima bardzo mi sie nie podoba.
    Czesto w samolocie zmienia sie przed ladowaniem karty lub zaraz po
    wyladowaniu i znacznie latwiej upuscic i zgubic takie nanocos niz
    tradycyjnego sima, do tego ewentualnie dochodzi gdzies paletajacy sie
    adapter...ok mialo byc bez przykladow.