  • 1. Data: 2014-06-30 23:51:36
    Temat: mimo root-a nie moge edytowac plikow
    Od: K <...@...c>

    witam,
    zrootowalem sobie stary telefon (neo v) co by sie nim pobawic. probuje
    edytowac pliki:
    /etc/hosts, /etc/gps.conf oraz /system/build.prop. za kazdym razem przy
    probie zapisu pojawia sie blad. edytor oczywiscie ma dostep superuser, a
    katalogi systemowe sa zamontowane jako rw. w czym jest problem, skoro np
    /dev/log/main daje sie skasowac?

    android 4.0.4

  • 2. Data: 2014-07-01 07:30:18
    Temat: Re: mimo root-a nie moge edytowac plikow
    Od: K <...@...c>

    W dniu 30-06-2014 23:51, K pisze:
> [...]
    > probie zapisu pojawia sie blad. edytor oczywiscie ma dostep superuser, a
    > katalogi systemowe sa zamontowane jako rw. w czym jest problem, skoro np

    ok, do build.prop znalazlem apke i dziala, ale dalej nie moge edytowac
    /etc/*

  • 3. Data: 2014-07-01 09:11:20
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 01 Jul 2014 07:30:18 +0200, K <...@...c> wrote:

    >ok, do build.prop znalazlem apke i dziala, ale dalej nie moge edytowac
    >/etc/*

    Do edycji używam root explorer, tylko że nie ma go w google play. Też
    jak go włączę to żeby coś edytować muszę na górze kliknąć taki
    przycisk bo standardowo jest program w trybie tylko do odczytu, może o
    to tu chodzi.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-07-01 18:50:28
    Od: K <...@...c>

    W dniu 01-07-2014 09:11, dizel pisze:

> [...]
    > jak go włączę to żeby coś edytować muszę na górze kliknąć taki
    > przycisk bo standardowo jest program w trybie tylko do odczytu, może o

    faktycznie program zapisuje, ale zmiany w gps.conf juz byly. udalo sie
    natomiast podmienic hosts na taki anty reklamowy, tyle ze reklamy w
    darmowych apkach dalej sie swieca. dodalem sobie tam na testy:
    0.0.0.0 wp.pl i strona odpala, wiec zastanawiam sie na jakiej zasadzie
    dziala adblock.

  • 5. Data: 2014-07-01 20:43:57
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 01 Jul 2014 18:50:28 +0200, K <...@...c> wrote:

> [...]
    >darmowych apkach dalej sie swieca. dodalem sobie tam na testy:
    >0.0.0.0 wp.pl i strona odpala, wiec zastanawiam sie na jakiej zasadzie

    W androidzie serii 2 to u mnie wszystko działa na zmodowanym
    romie-reklam brak ale na 4 już nie bardzo i reklamy się wyświetlają, z
    tego co pamiętam jest tak że od wersji 4 andka nie bardzo jest jak
    pozbyć się reklam

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-07-02 09:10:21
    Od: K <...@...c>

    W dniu 01-07-2014 20:43, dizel pisze:

> [...]
    > romie-reklam brak ale na 4 już nie bardzo i reklamy się wyświetlają, z
    > tego co pamiętam jest tak że od wersji 4 andka nie bardzo jest jak

    ok, problem rozwiazany. w pliku hosts z ad serwerami ktos wymyslil zapis
    0.0.0.0 nazwa.hosta.com. wystarczy wszystkie 0.0.0.0 zmienic na
    127.0.0.1 i gra.

  • 7. Data: 2014-07-02 23:59:45
    Od: K <...@...c>

    W dniu 02-07-2014 09:10, K pisze:

    > ok, problem rozwiazany. w pliku hosts z ad serwerami ktos wymyslil zapis
    > 0.0.0.0 nazwa.hosta.com. wystarczy wszystkie 0.0.0.0 zmienic na
    > 127.0.0.1 i gra.

    ta opcja dziala tylko na przegladarki i klienta poczty. na apki z
    reklamami nie dziala.

  • 8. Data: 2014-07-03 00:05:19
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    K wydumał(a) w news:lp1vcm$3n9$1@portraits.wsisiz.edu.pl :