  • 21. Data: 2024-10-09 20:46:16
    Temat: Re: miles per gallon
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-10-09 00:44, PiteR wrote:
    > in <news:ve4mhj$3v5$1@news.chmurka.net>

    > to jest proste
    > 8 litrów 100, 16 200, 24 300 km
    > rezerwa 8 litrów

    Zatankowales 13,3L.
    teraz policz.

    > to jest podpisane fuel consumption a nie mileage prediction

    Tak jak pisalem, nie rozumiesz. Ale to nic nie szkodzi.

    --
    Lukasz

  • 22. Data: 2024-10-10 02:04:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ve6j1o$4oh$1@news.chmurka.net>
    user ptoki pisze tak:

    > Tak jak pisalem, nie rozumiesz. Ale to nic nie szkodzi.

    Mnie to do niczego nie potrzebne. Bawiłem się wyświetlaczem.
    Szukałem napięcia akumulatora. Widziałem też temp oleju. Ciekawe.

    Przydałaby się większa czcionka km/h bo nie widzę bez okularów.
    A wskazówkę trzymam w okolicy 40 mil/h

    Mam nadieję, że nie spotkam policji z suszarką bo tu już wrony
    zawracają. To cześć Piotr dalej nie lecimy.

    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI

  • 23. Data: 2024-10-12 06:05:10
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-10-09 19:04, PiteR wrote:
    > in <news:ve6j1o$4oh$1@news.chmurka.net>

    > Mnie to do niczego nie potrzebne. Bawiłem się wyświetlaczem.

    Wiekszosci swiata to nie potrzebne.
    Co nie znaczy ze gupie.
    Ot, u nich sie nieco inaczej logistycyzuje jazde i tyle.

    > Szukałem napięcia akumulatora. Widziałem też temp oleju. Ciekawe.
    >
    > Przydałaby się większa czcionka km/h bo nie widzę bez okularów.
    > A wskazówkę trzymam w okolicy 40 mil/h

    Moze tam jest mozliwosc zmiany jednostek? Wtedy nie bedziesz musial
    przeliczac jesli to robisz.

    > Mam nadieję, że nie spotkam policji z suszarką bo tu już wrony
    > zawracają. To cześć Piotr dalej nie lecimy.

    Ostatnio duzo ich stoi, i robia dziwne rzeczy. Np. Zatrzymuja, nie maja
    suszarki, nie kaza dmuchac, tylko spisuja przebieg.
    Po odjechaniu z takiego zatrzymania dumalem gdzie stoi nastepny z
    suszarka - kaskadowiec. Nie bylo takiego.

    Ale ostatnio im sie nudzi i zamiast robic cos pozytecznego to odczyniaja
    szamanizmy. Warto sie pilnowac.

    --
    Lukasz