    From: Konasz19752 <wiktorskowronski@_NOSPAM_onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: mieszanie-filtr paliwa
    Date: Wed, 29 Jan 2014 14:28:33 +0000 (UTC)

    Konasz19752 napisal

    > Witam.. Trochę głupio pytać o taką rzecz bo niby jest oczywista ale mam
    > nie pewności.. Mianowicie kupiłem Yamahe dt 80 lc2 i ona ma odłączony
    > dozownik.. Jest to mój pierwszy 2t w którym trzeba robić mieszanke. A
    > pytanie jest takie: jeżeli robię tą mieszankę to moge dać mu filtr paliwa?
    > Proszę o odpowiedź bo nie wiem czy olej jest może zagęsty i filtr będzie
    > zatrzymywać go, czy może jest specjalny filtr do mieszanki no nie wiem..
    > Proszę o odpowiedź.

    > --
    Panowie proszę o nie mądrzenie się tylko o odpowiedzi... Mam 13 lat i
    swoja przygodę z motorkami prowadzę 3 lata........... Miałem już 2
    dwutakty i one miały dozowniki..... Pytam się bo nie jestem jeszcze
    doświadczony jak wy... Po prostu nie chcę czegoś "zwalić" by moje moto
    stało... Jeżeli Panowie wiedzą to proszę powiedzieć czy można czy nie,
    jaki siatkowy czy papierowy itd.