  • Data: 2014-01-29 23:13:21
    Temat: Re: mieszanie-filtr paliwa
    Od: "ARO" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hinek" <h...@f...pl> napisał :

    > Olej rozpuszcza się w benzynie i powstaje roztwór. Roztworu nie
    > można rozdzielić żadnym filtrem. Można za to w ten sposób
    > rozdzielić ciecze które się nie mieszają np: wode z olejem itp.

    True. Były kiedyś takie fajne blaszane lejki do wachy z cholernie drobnym
    sitkiem, które potrafiło zatrzymać krople wody. Ale ja nie o tym chciałem. W
    demoludach (WSK, Jawa, CZ) stosowałem z powodzeniem filtry papierowe
    polskiej produkcji przeznaczone do kaszlaka. Jedyny problem polegał na
    dopasowaniu rurki 6mm do filtra z króćcem 8mm. Później produkowano filtry z
    dłuższą końcówką ze stopniowaną średnicą 8->6.

    pzdr
    --
    ARQ
    transalp