    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: miesiąc z androidem
    Date: Tue, 03 Jan 2012 16:19:21 +0100
    <jdt0hh$skl$1@inews.gazeta.pl>
    <4f0215b8$0$23370$c3e8da3$33a0879d@news.astraweb.com>
    <jdta31$556$1@inews.gazeta.pl>
    <4f02726f$0$23433$c3e8da3$33a0879d@news.astraweb.com>
    <jduj03$9tk$1@inews.gazeta.pl> <jduk7u$e22$1@inews.gazeta.pl>
    <jdusj4$b24$1@inews.gazeta.pl> <jdv2nv$2e4$1@inews.gazeta.pl>

    W dniu 2012-01-03 15:18, Chris pisze:
    > AL nabazgrał(a):

    > Dużo lepszym wyjściem jest kupno Radka HD6970 niż wydawanie na HD6990 ze
    > względu na to że mało programów wykorzystuje tryb CrossFire zastosowany
    > w ATI i wydajność jest tylko wysoko słupkowana w benchmarkach poza tym
    > marnie to wygląda. Zresztą tak samo jest w przypadku NV z jej GTX 590 vs
    > GTX 580, miałem GTX 295 swego czasu i zmieniłem na GTX 580 i różnica w
    > wydajności jest spora na korzyść GTX 580.

    i tak i nie :)
    Cenowo 2 6970 to 1 6990 (wiec jest po rowno)

    2karty 6970 sa niby wydajniejsze (w benchmarkach) od 1 karty 6990. ale:
    1 karta 6990 to ok 300W
    2 karty 6970 to 2x250W=500W -> wiekszy (=drozszy) zasilacz

    Zawsze mam mozliwosc wlozenia w przyszlosci drugiej 6990 (co prawda w to
    watpie, ze tak zrobie - ale mam teoretycznie taka mozliwosc (plyta
    łyknie) :-P

    > Nie powiem Ci bo użytkuję androida od modelu Desire HD i po wgraniu
    > innego romu widać różnicę.

    niestety - uwiazany jestem gwarancja na obecny fon, wiec nie bede
    eksperymentowal, tym bardziej, ze na razie nie narzekam.
    (HD to dla mnie za duzy ekran (4.3" vs obecnego 3.7") no i brak
    klawiatury sprzetowej - to u mnie byl krytyczny p.wyboru)

    > Mają :) ale na ramkę nie wyślę i, MMS-a z zdjęciem :)

    wyslesz na normalny telefon, a oni sobie zgraja na ramke ;)
    (zauwazylem - przynajmniej u mnie - ze starsze osoby lepiej akceptuja
    ramke cyfrowa niz tablet - nie wiem dlaczego)

    --
    pozdr
    Adam (AL)