    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: miesiąc z androidem
    Date: Sun, 01 Jan 2012 15:11:31 +0100

    W dniu 01.01.2012 13:15, Wojtek pisze:
    > ToMasz wystukał, co następuje:
    >
    > Kilka dni temu też zostałem doposażony w Androida z błogosławieństwiem
    > konieczności używania na co dzień...
    > (przesiadka z i780)

    no to witaj w klubie. Jakby i780 miał autofokus latarkę i 2.8 cala -
    nigdy bym go nie zmienił :)
    jaki masz telefoni - juz z ICS?
    > Hm, nie pamiętam ja kto było w testowym telefonie od Play, ale w ICS przy
    > zablokowanym ekranie ściągam belkę powiadomień, klik na nieodebranm
    > połączeniu, klik "oddzwoń" -- dosyć szybkie. Przy czym definitywnie przydała
    > by się większa ikonka "ktoś dzwonił baranie", bo jednak kilkumilimetrowy
    > gadżet może umknąc...
    (...)
    > +1

    > w i780 było tak samo, a nawet gorzej: wciśnij knyfel u góry, naciśnij Lsoft
    > i później jeszcze celuj w przycisk na ekranie który nie zawsze zaskakiwał..
    > katorga!
    nieeeee..... W opcjach wywalałem blokowanie _ekranem_. czyli 100%
    odblokowania to był knefel którego nie dało się "przez przyadek.."

    > A ja akurat odwrotnie... w i780 touchpad mnie niesamowicie denerwował...
    no to dobrze że porzuciłeś i780, bo to jego kluczowa zaleta.

> [...]
    > w opcji dpada precyzja powodowała, że chciało się sobie zrobić kuku...
    > za to brakuje mi bajeru "długi przytrzymanie spacji" do przełączania
    > dźwięk/wibra - szybkie i nieskomplikowane... tutaj trzeba przytrzymać dłużej
    > przycisk włączania i dopiero wybrać opcję...

    > Taki jest koncept telefonu przecież?! Wbudowany budzik w winmo też jest
    > daremny... (g-alarm FTW!) zadania na ekranie takowoż (DailyAgenda FTW,
    > chociaż w pewnym momencie stwierdziłem, że w sumie mi to niepotzrebne i
    > wywaliłem :D )!

    > Hm, chyba poprawili w ICS bo widżet kontaktu jest dosyć czytelny.
    ja znowu poprawiłem to jakimś programikeim - nie pamiętam nazyw ale na
    szczęscie miał tylko 37 kilo.

    > Hm... zakładałem, że ktoś kto decyduje się na telefon od googla już ma u
    > nich jakieś konto ;)
    ja też tak myślałem, a miałem konto na youtubie. niestety, na googlu też
    musiałem założyć - choć wydawało mi się ze to jedno i to samo

    > Do winmo nie było wysypu dobrych, darmowych aplikacji... tak, było kilka
    > perełek, ale nawet wspomniane aplikacje g-profile/alarm/etc i tak po pewnym
    > czasie stały się płatne...
    eee znowu się nie zgadzam. vpgps, tcmpm, mdict, navigator free, nie chce
    mi się szukać, bo i780 zostawiłem w pracy. Podobnie z alarmami.
    windowsowy rano "pobudkę" grał w nieskończoność. Wieczorem przypominając
    "weź pigułkę" robił jedno "ding". Czy ten g-costam na androida też tak
    potrafi?

    > Uhm... nigdy nie oglądałem nic na telefonie więc się nie wypowiem... na
    > szybko sprawdziłem youtube i ipla i nawet fajnie to działa...
    z netu idzie mniejsza ilość danych - wiec jest łatwiej. Polecam -
    spróbuj z weeb.tv - ja byłem zaskoczony że system w ogóle daje radę.

    > A ta od googla? Nie jeżdżę dużo ale czasami jak się zgubiłem to wolałem na
    > winmo uruchomić szybko gmaps i wyznaczyć drogę do celu niż pałować się z
    > automapą...
    tu bym musiał odbyć szkolenie, bo nie wiem nawet jak z tego (offline)
    korzystać.

    > ICS jest dużo mniej cukierokowaty, a nawet jest antycukierokowaty z tą
    > dominującą czernią/ciemnymi brązami.
    nie wiem czy będzie oficjalny ICS na desirez...
    ToMasz