    From: Wojtek <c...@z...cos>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: miesiąc z androidem
    Date: Sun, 1 Jan 2012 13:39:43 +0000 (UTC)

    Pszemol wystukał, co następuje:

    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    > wiadomości news:10chx9uscqw3w.dlg@lepper.institute.com...

    > Po raz kolejny udowadnia Waldek że iPhone nie używał, więc nie wie.
    > Precyzyjne przesuwanie kursora w czasie edycji tak aby wstawić go
    > między konkretne literki robi się przytrzymując palec na ekranie
    > iPhone4, wtedy pojawia się taka lupka na ekranie z powiększonym tekstem
    > i znak kursora wędruje sobie literka po literce w zależności od
    > kierunku przechylenia palca który cały czas pozostaje przytknięty do
    > ekranu. Działa to BARDZO DOBRZE i bardzo intuicyjnie.

    co ma pojawianie się lupki do mniejszej rozdzielczosci dotyku w ekranach
    pojemnościowych?

    > Twoje teoretyczne przewidywania brzmią pociesznie dla kogoś kto
    > od ponad roku z powodzeniem używa takiego ekranu w iPhone4
    > i tenże ekran świetnie sobie radzi w każdym precyzyjnym zastosowaniu
    > tam gdzie rezystywny nie wydala bo paluchem trzeba zgnieść opuszkę
    > aby zadziałał w przeciwieństwie do pojemnościowego.

    ćwiczenie umysłowe:
    - stylus o wielkości wierzchołka 1mm (odpowiedni w przypadku ekranu
    pojemnościowego)
    - 'tap' stylusem na ekranie

    gdzie pojawi się kropka na obu urządzeniach i jaki będzie miałą rozmiar?

    Tylko błagam, odpowiedz wprost a nie w typowy dla siebie sposób...