  • Data: 2020-05-13 10:58:53
    Temat: Re: miedzy nami Polakami
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > W niej zdjęcie nogi z gazu, lub wyłączenie tempomatu, to jakaś
    > czynność na poziomie katastrofy w ruchu lądowym?
    > No to już teraz wiem, dlaczego koniecznie muszą wyprzedzać nawet
    > przy różnicy prędkości 1 km/h albo i mniej.....

    Mowei o tym co robiła toyota kiedy była juz przed ciezarówką.
    JF sugeruje ze toyota sobie lekko hamowała wiec tirman mogł tak samo.
    Problem polega na tym ze jak masz takiego debila przed soba to nie wiesz
    czy on bedzie lekko hamował czy da po heblach.
    A na plecach masz 40 ton. I nawet jak te 40 ton jestes w stanie w miare
    sprawnie wyhamowac to musisz myslec o towarze ktory nawet dobrze
    zabezpieczony nie lubi takiego gwałtownego hamowania.

    Ja na jego miejscu widzac debila w toyocie zwolniłbym duzo bardziej i dał
    mu przemyslec i pojechac dalej. A jeżeli chciałbym wyciagnac konsekwencje
    to po to gośc ma kamerke. Chociaz nigdy mi sie nie chciało :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,