  • Data: 2020-05-13 12:26:01
    Temat: Re: miedzy nami Polakami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsABBC6D738DE6Ebudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    >Mi tam tiry na lewym jakos szczególnie nie przeszkadzaja o ile nie
    >wyjezdzaja pod ryj. Oczywiście idealnie byłoby gdyby manewr
    >wyprzedzania
    >wykonywali szybko i płynnie, gdyby ten wyprzedzany w razie potrzeby
    >odpuscił kilka oczek, gdyby drogowe nieuki uzywały kierunkowskazów
    >jak
    >nalezy etc. Ale jakos juz sie przyzwyczaiłem ze swiat nie jest
    >idealny...

    No ba, mozna by zaczac od wpisania do kodeksu, ze wyprzedzany musi
    zwolnic, jesli wyprzedzanie trwa zbyt dlugo.

    A praktyka taka, ze jak na prawym tirow duzo, to i lewym sie wolno
    jedzie, bo zawsze sie znajdzie jakis kapelusznik w osobowce lub
    Lublinie.

    Tudziez cala masa niekapelusznikow, ktorzy migajacej beemki z tylu nie
    przepuszcza, o ile tylko maja dobry pretekst :-)

    J.