  • Data: 2020-05-13 08:07:01
    Temat: Re: miedzy nami Polakami
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-05-2020 o 21:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ale masz problemy...
    > Ok, "poruszał się lewym pasem z predkoscią autostradowa". czy teraz
    > bedzie ok

    Tak, bez nieuzasadnionych pejoratywnych określeń brzmi o wiele lepiej i
    jakby prawdziwiej.

    i zamiast sie przypierdalac, skupisz sie na meritum?

    > Wspolczuje, musisz z 10 razy dziennie wychodzic z auta

    Na szczęście rzadko jeżdżę autostradami obciążonymi przez tiry - głównie
    w weekendy, gdy jest ich mało, więc problem jest rzadki.

    > Gdyby stanał na heblu to po pierwsze byłby winny spowodowania wypadku.
    > Ale masz racje - zachował sie tylko jak baran a mogł jak debil.

    Za to jak debil zachował się kierowca tira, któray zatrzymał ruch, a nie
    widzę specjalnej jazdy z nim....

    > Wspolczuje ci takiego pojmowania dorosłosci.

    A ja Tobie moralności Kalego.

    > Co innego ten tirman który wyprzedził i zajechał ale tu juz sie odezwała
    > solidarnosc tirmanów.

    I to rozumiem plucia się na grupie nie wymaga?
    Nie to, co lekkie zwolnienie osobówki?