  • 11. Data: 2011-11-27 21:15:34
    Temat: Re: mg?a i popierdalanie
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    > Zawsze można poczekać na "nieśmiertelnego" i jechać sobie całkowicie
    > bezpiecznie z odstępem odpowiednim do prędkości (w zasadzie dowolnej) za
    > nim. Nawet jak w coś walnie, to Ty zdążysz zahamować. :)

    Jak on w coś walnie to będzie miał dużo większe opóźnienie niż najlepsze
    hamulce i najszybszy refleks kierownika który jedzie za nim.

  • 12. Data: 2011-11-27 21:18:26
    Temat: Re: mgła i popierdalanie
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Agent

    > Jak on w coś walnie to będzie miał dużo większe opóźnienie niż najlepsze
    > hamulce i najszybszy refleks kierownika który jedzie za nim.

    Rozumiesz to co czytasz? "Z odstępem odpowiednim do prędkości".

  • 13. Data: 2011-11-27 21:29:09
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 27 Lis, 20:31, to <t...@x...abc> wrote:

    > Zawsze można poczekać na "nieśmiertelnego" i jechać sobie całkowicie
    > bezpiecznie z odstępem odpowiednim do prędkości (w zasadzie dowolnej) za
    > nim. Nawet jak w coś walnie, to Ty zdążysz zahamować. :)

    pod warunkiem, ze ta bezpieczna odleglosc nie przekracza granicy
    widocznosci przeciwmgielnego poprzednika ;) - w prawdziwej mgle sie
    tak nie da ...

    WS

  • 14. Data: 2011-11-27 21:36:25
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Jak byłem młodszy i głupszy

    nie klam. mogles byc tylko mlodszy.

  • 16. Data: 2011-11-27 21:44:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-27, marcin <l...@k...cwo> wrote:

    > nie klam. mogles byc tylko mlodszy.

    No i co? Zostales skrytykowany za burackie zachowanie, wiec zamiast
    uderzyc sie w klate to stales sie obrazonym trollem...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2011-11-27 21:44:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 20:05:25 +0100, Marek Dyjor napisał(a):
    > Tak sobie myślę czy większość kierowców wykupuje jakieś specjalne bonusy
    > nieśmiertelności, że podczas dość ostrej mgły potrafią popierdalać bez grama
    > zastanowienia 150 km/h, po autostradzie co prawda ale w sumie to gówno było
    > widać tak na granicy drogi hamowania.

    Na granicy ... czyli predkosc dobrana do warunkow :-)

    Bo co to jest "ostra mgla" ?
    Pamietam taka gdzie widocznosc byla jakies 5m :-)

    > W dobrych warunkach to nie widzę przeciwwskazań nawet 180 poganiać...

    A czemu tak wolno ?

    J.

  • 17. Data: 2011-11-27 21:47:44
    Od: to <t...@x...abc>

    begin marcin

    > nie klam. mogles byc tylko mlodszy.

    Fakt, głupszy wtedy nie byłem, może tylko bardziej nierozsądny.

    PS. Naucz się pisać po polsku.

  • 18. Data: 2011-11-27 21:50:25
    Od: to <t...@x...abc>

    begin AZ

    > No i co? Zostales skrytykowany za burackie zachowanie, wiec zamiast
    > uderzyc sie w klate to stales sie obrazonym trollem...

    To tak jak na drodze. Inni pewnie mają lepsze samochody, to przynajmniej
    można podpierdolić jak zawadzą o ciągłą. Tutaj nie wyszła dyskusja, to
    przynajmniej potrolluje. :>

  • 19. Data: 2011-11-27 22:41:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof 45 wrote:
    > Na autostradzie to bezpieczniej w takich warunkach popierdalać (no
    > może nie 150 ale ze 100-120) niż zwolnić do np 50-70km/h

    no wg warunków do 100 albo nawet i do 60 :) jak widać tylko przed maską :)

  • 20. Data: 2011-11-27 23:08:06
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał:
    > mając jakieś 150 metrów do
    > poprzednika i widząc jego światła, mogłem sobie pozwolić. Bo
    > wiedziałem, że starczy mi miejsca, jakby on się w coś wpieprzył.

    Oczywiście!
    http://www.prawko-kwartnik.info/kalku/zatrzymanie.ht
    ml
    Można sprawdzić z jaką prędkością walniesz w poprzedzający samochód, który
    zatrzymał się w miejscu na skutek kolizji.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl