  • 21. Data: 2010-11-05 14:59:29
    Temat: Re: mega przebiegi - jakie znacie? :-)
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

    > 1.5 dci czy benzyna?
    Benzyna z gazem!

  • 22. Data: 2010-11-05 16:18:38
    Od: "xs" <x...@g...pl>

    bratPit[pr] <k...@o...pl> napisał(a):

    > podrzucicie jakieś przykłady? :-)

    Audi 100 C3 1.8 b+g, jezdzona na taxi, 920tys km i sprzedane bez krecenia
    licznika, nastepny wlasciciel przy 960 tys km zezlomowal, bo auto sie zlamalo
    w pol. Dol nie robiony, gora tak, jeden czy dwa zawory. Instalka lpg 0
    generacji :D (`92 czy `93 rok zalozona), ludzie bali sie wsiadac w tych
    czasach, bo wybuchnie ;]

    Audi 100 C4 2.0 b+g, instalka 1 generacji na slynna srubke, jezdzona na taxi,
    725tys km i pozar w komorze spowodowany przez mechanika, auto zezlomowane bo
    spalila sie cala wiazka i nie oplacalo sie nic z tym robic. Silnik seryjny,
    nic nie ruszane, ani gora ani dol, buda tez calkiem ok sie trzymala, chociaz
    powypadkowa mocno.

    Dla mnie stare Audi to mistrzostwo swiata pod wzgledem trwalosci jak na lata
    80/90, troche jak japonczyki. 99% w123 z dieslem ma pewnie pod milion ;] Co
    ciekawe statystyczna pierwsza awaria silnika po ktorej nastepowalo
    unieruchomienie pojazdu nastepowala w przypadku 240d po 8XX tys km ;] Mysle,
    ze sredni przebieg realny wiekszosci kilkunastoletnich samochodow to pod
    300-400 tys ;]

  • 23. Data: 2010-11-05 16:40:20
    Od: "Tomasz_W" <t...@t...pl>

    znajomy ma 20 letnia corolle disla z przebiegiem 900 tys km... nie widzialem
    jej ale opowiadal o niej.

  • 24. Data: 2010-11-05 18:59:14
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    Dnia Fri, 5 Nov 2010 16:40:20 +0100, Tomasz_W napisał(a):

    > znajomy ma 20 letnia corolle disla z przebiegiem 900 tys km... nie widzialem
    > jej ale opowiadal o niej.

    kiedyś chodziłem po złomie szukając cześci i ogladałem liczniki róznych
    zezłomowanych aut... były Astry powyżej 400tyś, Kadetty z podobnymi
    przebiegami, oczywiscie najwiekszy przebieg widziałem w mesiu beczce,
    prawie 900tyś.
    Pozdrawia BearBag...

  • 25. Data: 2010-11-05 19:12:50
    Od: AL <a...@s...tam>

    bratPit[pr] pisze:
> [...]
    > kontekście zakupu aut używanych,
    > i tak mnie naszło pytanie - jakie znacie autentyczne największe
    > przebiegi samochodów osobowych z silnikami benzynowymi w których nie był
    > robiony remont (a przynajmniej dołu silnika bo wiadomo jak to bywa z
    > głowicami - czasem się zawór upali, czasem uszczelniacze stwardnieją
    > etc.) a jeszcze jeździły? chodzi o markę, model, mniej więcej rok i silnik,
    > w moim przypadku największe przebiegi jakie miałem okazję obserwować to
    > z racji pracy były Ople z lat 90-tych z przebiegami rzędu 400-500kkm,

    xantia 1.9TD - jak ja widzialem to bylo ok 790kkm a minelo juz pare lat
    a gosc tym jezdzi jeszcze, wiec i przebieg pewnie juz sporo wiekszy

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 26. Data: 2010-11-05 19:50:27
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-11-05 10:12, bratPit[pr] pisze:
> [...]
    > w moim przypadku największe przebiegi jakie miałem okazję obserwować to
    > z racji pracy były Ople z lat 90-tych z przebiegami rzędu 400-500kkm,

    Płoszę bałdzo:
    http://www.auto-swiat.pl/1-peugeot-406-18-czterystas
    zostka-z-mpt
    Urban legend (nie mam pod ręką dowodów) mówi o egzemplarzu z ponad
    milionem - silnik 1.8 16v... taryfa.

    Inny przykład:
    "...jechalem Tempra 1.6i taxi z 1994 roku i 650kkm. Taksowkarz na
    pytanie jak sie sprawuje powiedzial; " Wie pan, jak to Fiat" (w domysle
    delikatny, wadliwy). A na pytanie co sie psuje to "eee, w zasadzie to
    nic...wie pan takie tam" klocki, silentblocki, sprzeglo, jak wszedzie" Ja:
    "A silnik, skrzynia biegow?". "Nic nie robilem".
    Druga informacja z rozmowy taksowkarzy 406-stek o wyciekach oleju z
    silnika. "W Peugeotach panie to te silniki ciekna, a Tempry to dopiero
    mialy silniki. Ponad 600kkm panie zrobilem i miala suchutki silnik!"

    źródło: http://arch2.triger.com.pl/2_2_1461646.html

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 27. Data: 2010-11-05 20:38:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Nov 2010 18:59:14 +0100, BearBag wrote:
> [...]
    >zezłomowanych aut... były Astry powyżej 400tyś, Kadetty z podobnymi
    >przebiegami, oczywiscie najwiekszy przebieg widziałem w mesiu beczce,

    Pamietacie tego greckiego taksowkarza ktory przejechal 2 mln ?
    No ale kosztowalo to trzy silniki.

    J.

  • 28. Data: 2010-11-05 21:36:48
    Od: "Jimiasty" <b...@c...pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie,
    > tak sobie czasem rozmawiamy o dużych przebiegach najczęściej w kontekście
    > zakupu aut używanych,

    Moj mondziak ma 270kkm na liczniku, ale mysle ze realnie jest to co najmniej
    370kkm.

    --
    Pozdro. Jimiasty

  • 29. Data: 2010-11-05 22:55:52
    Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl>

> [...]
    > i tak mnie naszło pytanie - jakie znacie autentyczne największe przebiegi
    > samochodów osobowych z silnikami benzynowymi w których nie był robiony

    Zrobiłem FSO 1500, 280000 bez remontu silnika. Ostatnie 3 lata przejechałem
    bez benzyny,
    pailł na gazie w zimie bez problemu. Sprzedałem po 15 latach użytkowania, i
    było mi go naprawdę żal.
    Kupiłem go w 1990, jako 2 latka z przebiegien 28000.

  • 30. Data: 2010-11-06 12:55:14
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Polonez 1991 1,6 benzyna 270kkm. Przy 220kkm wymiana panewek, pierścieni, i
    uszczelniaczy w głowicy. Od czterech lat w innych rękach. Ile jeszcze
    nakręcone, nie wiem.

    Corsa C 2002 silnik z12xe - 230 kkm z tego 170 kkm na LPG. W silniku nic nie
    robione.

    Pozdr
    lublex