-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "kamil" <k...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: media o technice jazdy zimš
Date: Mon, 18 Jan 2010 11:31:16 -0000
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 40
Message-ID: <hj1gq7$bnf$1@inews.gazeta.pl>
References: <hj03g7$6mu$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hj06pg$dht$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hj07cu$bpb$1@inews.gazeta.pl>
<3...@4...com>
NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: inews.gazeta.pl 1263814279 12015 194.80.173.254 (18 Jan 2010 11:31:19 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jan 2010 11:31:19 +0000 (UTC)
Importance: Normal
In-Reply-To: <3...@4...com>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-User: radnor
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2248110
[ ukryj nagłówki ]
"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:3n97l5dvlmgorts3aliqu1dt9dgfk45m1s@4ax.com...
> On Mon, 18 Jan 2010 00:44:24 +0100, złoty wrote:
>>" Przypominamy, iż w sytuacji kiedy tracimy panowanie nad pojazdem,
>>zawodowi kierowcy radzą hamowanie awaryjne. Pedał hamulca energicznie
>>wciskamy do końca.
>>Wówczas jest duża szansa, iż nie zmienimy pasa ruchu."
>>
>>..jedno wielkie klamstwo. NIGDY nie wciskajmy wowczas hamulca (no chyba,
>>iz mamy "cudowny" naped na tyl, gdzie mozna wcisnac i liczyc na
>>cud..heh). Jesli nie musimy hamowac - przy napedzie na przod - nie
>>hamowac. Na "5" przydusic silnik (lub ESP..heh) i zachowac zdolnosci
>>manewrowe.. Coz za ignorant pisal ten tekst...
>
> To niekoniecznie jest takie glupie jak sie wydaje.
> Zaczniesz tanczyc na prostej, depniesz po hamulcu, zablokujesz kola ..
> i bedziesz nadal sunal prosto, moze bokiem ale prosto swoim pasem.
Zakladajac, ze twoj pas wyglada jak studio 'gwiazdy tancza na lodzie'. A
raczej kazde kolo bedzie miec inna przyczepnosc i od czasu do czasu wpadac w
dziure w sniegu, piasek itd. Powodzenia w utrzymaniu sie na swoim pasie w
ten sposob, mozesz pocwiczyc na pustym placu i opisac nam wrazenia.
Poza tym, ile % poslizgow ma miejsce na prostej jak strzelil drodze, a ile w
zakrecie?
Pozdrawiam
Kamil
Następne wpisy z tego wątku
- 18.01.10 12:32 kamil
- 18.01.10 12:33 kamil
- 18.01.10 14:36 Axel
- 18.01.10 15:11 Lagod
- 18.01.10 17:11 Lewis
- 18.01.10 19:26 Olleo
- 18.01.10 19:47 Tomasz Pyra
- 18.01.10 20:54 to
- 18.01.10 20:55 to
- 18.01.10 20:56 to
- 18.01.10 20:56 to
- 18.01.10 20:57 to
- 18.01.10 21:06 karbar
- 18.01.10 21:09 DoQ
- 18.01.10 21:54 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=