  • 51. Data: 2022-05-21 23:13:16
    Temat: Re: [media] Gersdorf i wypadek
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.05.2022 o 22:32, r...@k...pl pisze:

    > Mnie się nie trafiła przejażdżka promem kosmicznym, ale wierzę że takie promy
    > istnieją.
    >
    > W sumie to chyba nie można być tak głupim, by myśleć że motory nie osiągają
    > 200km/h. A może można...

    Motory osiągają 200, ale tak nimi nie jeżdżą. Podobnie samochody nie
    jeżdżą, przy czym motory bardziej nie. Wyklczyć się nie da, ale
    osobiście nie wierzę by gościu był taki wyjątkowy że jednak pojechał. I
    to jeszcze znacznie szybciej, jak tutaj sugerowano. Po prostu pierdy
    bezsensowne. Bez urazy oczywiście.

  • 52. Data: 2022-05-21 23:24:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 21 May 2022 22:48:02 +0200, w <62895002$0$496$65785112@news.neostrada.pl>,
    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Istniały:P

    Istnieją :)

  • 53. Data: 2022-05-21 23:29:20
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.05.2022 o 23:24, r...@k...pl pisze:

    > Istnieją :)

    Promy? Konkretniej?

  • 54. Data: 2022-05-22 01:07:27
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 21 May 2022 16:07:45 +0200, RG napisał(a):

    > Użytkownik "dantes" <d...@q...com> napisał w wiadomości

    > Możemy być niewinni. Sąd zadecyduje.
    >
    > PoRD
    > Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają prawo
    > liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów ruchu
    > drogowego, chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich
    > zachowania.
    Dokładnie. Motocyklista ma prawo liczyć, że inny uczestnik przestrzega
    przepisów ruchu drogowego i zanim zmieni pas to upewni się, że nie zajeżdża
    drogi.
    W tej konkretnej sprawie mamy, w najgorszym wypadku, współwinę motocyklisty
    w 50%. Procenty podaję celowo, bo tumaniści (w togach) bardzo lubią
    procenty.

  • 55. Data: 2022-05-22 07:58:57
    Temat: Re: [media] Akarm pod TIRa.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.05.2022 o 23:08, ii pisze:

    > P..sz :-) Mikrokar po prostu. Taki kar tylko mikro. Co tu wymyślać.

    Przecież mówię, że tuktuk. Takie coś łączące wady samochodu i motorowera:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 56. Data: 2022-05-22 07:59:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Istnieją :)

    Tak jak dinozaury:P Widziałem jednego w muzeum:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 57. Data: 2022-05-22 08:00:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.05.2022 o 23:13, ii pisze:

> [...]
    > osobiście nie wierzę by gościu był taki wyjątkowy że jednak pojechał. I
    > to jeszcze znacznie szybciej, jak tutaj sugerowano. Po prostu pierdy

    Co ty pierdolisz, że się tak zapytam?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 58. Data: 2022-05-22 11:28:14
    Temat: Re: [media] Rakieta.
    Od: "RG" <s...@t...pl>

    > Dokładnie. Motocyklista ma prawo liczyć, że inny uczestnik przestrzega
    > przepisów ruchu drogowego i zanim zmieni pas to upewni się, że nie
    > zajeżdża drogi.

    Inny uczestnik ruchu upewnił się - żadnej rakiety nie widział, a tym
    bardziej nie widział rakiety-motocyklisty.

  • 59. Data: 2022-05-22 17:04:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-21-maja-2022 o 22:30, r...@k...pl pisze:
    > A kiedy trzeba udzielić pomocy?

    Nie wiesz?

    A może też nie wiesz że aby stwierdzić że nie potrzeba pomocy trzeba się
    zorientować?

    ORIENTUJ SIĘ ;-)

  • 60. Data: 2022-05-22 17:44:03
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-05-22 o 17:04, _Master_ pisze:

    > Nie wiesz?
    >

    > A może też nie wiesz że aby stwierdzić że nie potrzeba pomocy trzeba się
    > zorientować?
    >
    > ORIENTUJ SIĘ ;-)

    A Ty ostatnio jechałeś i nie udzieliłeś.