  • 1. Data: 2022-05-19 17:28:37
    Temat: [media] Gersdorf i wypadek
    Od: ii <i...@o...invalid>

    http://niusy.pl/@nczas.com/ajo

    "Gdyby nawet założyć hipotezę, że tuż przed wypadkiem zmienił pas na
    lewy, mógł widzieć motocyklistę dość daleko od siebie. Nie musiał
    dostrzec, że inny uczestnik ruchu pędzi dużo szybciej niż dozwolone na
    drodze ekspresowej 120 km/h"

    Będzie uniewinnienie.

  • 2. Data: 2022-05-19 17:49:14
    Temat: Re: [media] Gersdorf i wypadek
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/05/2022 16:28, ii wrote:
> [...]
    > lewy, mógł widzieć motocyklistę dość daleko od siebie. Nie musiał
    > dostrzec, że inny uczestnik ruchu pędzi dużo szybciej niż dozwolone na

    Nie wiem co bedzie ale tak to wlasnie wyglada w lusterku jak ktos
    zapierdala 200kmh albo szybciej. Patrzysz nie ma albo jest daleko
    ruszasz/zmieniasz pas i przecina ci samochod na pol albo jego motocykl i
    cialo wyprzedzaja cie poboczem. Zaplacil najwyzsza cene za bezmyslnosc,
    a kierowca i swiadek powinni odpowiadac za nieudzielenie pomocy, tyle.

  • 3. Data: 2022-05-19 18:00:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 May 2022 17:28:37 +0200, ii wrote:
> [...]
    > lewy, mógł widzieć motocyklistę dość daleko od siebie. Nie musiał
    > dostrzec, że inny uczestnik ruchu pędzi dużo szybciej niż dozwolone na

    Przy predkosci motorka 180-200, a osobowego powiedzmy 90 ... no,
    ciekawe, czy "nie musial".

    > Będzie uniewinnienie.

    A w ogole jest oskarzenie?
    Czy na razie "sledztwo w sprawie" ... wiec sie umorzy.
    Chociaz ... czyby ktos dopuscil hipoteze, ze wczesniej zajechali
    drogę? A moze są inne dowody/zeznania na to?

    Pozostaje sprawa nieudzielenia pomocy. Tu juz trudniej byloby
    uniewinnic na powyzszej podstawie.

    P.S.
    https://nczas.com/2022/04/17/gersdorf-czuje-sie-szyk
    anowana-teraz-musi-jezdzic-taksowka/

    "Gersdorf czuje się szykanowana. Teraz musi jeździć taksówką
    bo jej samochód czeka na oględziny."

    No, ciekawe ile razy jako sedzia tak nakazywala, czy akceptowala
    dlugie ogledziny przez prokuratora :-)

    J.

  • 4. Data: 2022-05-19 18:25:00
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.05.2022 o 18:00, J.F pisze:

    > Przy predkosci motorka 180-200, a osobowego powiedzmy 90 ... no,
    > ciekawe, czy "nie musial".

    Ogólnie w lusterku nikt nie musi. Nic to nie wnosi.

> [...]
    > drogę? A moze są inne dowody/zeznania na to?
    >
    > Pozostaje sprawa nieudzielenia pomocy. Tu juz trudniej byloby

    Ale będzie :-)

> [...]
    > bo jej samochód czeka na oględziny."
    >
    > No, ciekawe ile razy jako sedzia tak nakazywala, czy akceptowala

    Dlatego chwilowo cicho siedzi. Ale koledzy pomogą. Nie dziwi zupełnie.
    Pokazuje tylko jakim bezsensem jest sądzenie takich ludzi.

  • 5. Data: 2022-05-19 19:14:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 May 2022 18:25:00 +0200, ii wrote:

    > Ogólnie w lusterku nikt nie musi. Nic to nie wnosi.

    Ogolnie to przed zmiana pasa musi sie upewnic czy pas jest wolny.

    roznica predkosci 90km/h to 25m/s ... mial prawo zajechac droge w
    odleglosci powiedzmy 50m, czy jednak powinien zauwazyc?

    50m powinno starczyc na hamowanie czy zwolnienie jadącemu przepisowe
    120, a przy 180 moze juz zabraknąc.

    > Ale będzie :-)

    anowana-teraz-musi-jezdzic-taksowka/

    > Dlatego chwilowo cicho siedzi. Ale koledzy pomogą. Nie dziwi zupełnie.
    > Pokazuje tylko jakim bezsensem jest sądzenie takich ludzi.

    No coz, na razie nie wiemy, jak to wygladalo, i kto tu bardiej zawinil
    Gersdorf czy motocyklista.
    A Ziobro sie moze odwolac, smród pojdzie, przy kolejnych wyboorach
    moze zadzialac :-)

    J.

  • 6. Data: 2022-05-19 22:06:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-19-maja-2022 o 17:49, K pisze:
    > odpowiadac za nieudzielenie pomocy, tyle.

    Przecież było wiadomo od początku czy kolesie z sekty zmataczą
    nieudzielenie pomocy czy nie.

    Reszta to bicie piany.

    Zwłaszcza przy tak debilnych tłumaczeniach. Blacha przeleciała aż się
    zatrzymałem ;-/)

  • 7. Data: 2022-05-19 22:08:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-19-maja-2022 o 19:14, J.F pisze:
    > odleglosci powiedzmy 50m, czy jednak powinien zauwazyc?

    Dake już spokój.

    Tam było wzniesienie. są na jutubie dokłądne filmiki z tego miejsca.

  • 8. Data: 2022-05-19 22:15:31
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.05.2022 o 19:14, J.F pisze:

    > Ogolnie to przed zmiana pasa musi sie upewnic czy pas jest wolny.

    Prawda. Wystarczyłoby by tyłem do kierunku jazdy siedział to nie
    musiałby odwracać wzroku. Czemu tego nie zrobił nie wiadomo :-)

    > roznica predkosci 90km/h to 25m/s ... mial prawo zajechac droge w
    > odleglosci powiedzmy 50m, czy jednak powinien zauwazyc?

    Powinien, no ale nie siedział tyłem więc mógł nie zauważyć.

    > 50m powinno starczyc na hamowanie czy zwolnienie jadącemu przepisowe
    > 120, a przy 180 moze juz zabraknąc.

    A sprawdzili czy motocyklista czasem tyłem nie siedział? :-)

> [...]
    > Gersdorf czy motocyklista.
    > A Ziobro sie moze odwolac, smród pojdzie, przy kolejnych wyboorach

    Mnie oni wszyscy od dawna śmierdzą.

  • 9. Data: 2022-05-19 22:56:59
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/05/2022 21:06, _Master_ wrote:

> [...]
    > nieudzielenie pomocy czy nie.
    >
    > Reszta to bicie piany.
    >
    > Zwłaszcza przy tak debilnych tłumaczeniach. Blacha przeleciała aż się

    ale Gersdorf jest wrogiem PiSu wiec beda z nia chcieli pojechac po calosci.

  • 10. Data: 2022-05-20 08:32:54
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-05-19 o 17:49, K pisze:

> [...]
    > cialo wyprzedzaja cie poboczem. Zaplacil najwyzsza cene za bezmyslnosc,
    > a kierowca i swiadek powinni odpowiadac za nieudzielenie pomocy, tyle.

    Nie chodzi do końca, ile on zapierdalał, ale jaka była różnica
    prędkości. Jeśli państwo sędziostwo jechało z prędkością około
    maksymalnej, to różnica prędkości wynosiła ok. 50 km/godz. To tak jakby
    do kogoś podjeżdżał ktoś skuterkiem... Przecież oni nie stali w miejscu,
    ale jechali drogą szybkiego ruchu!
    T.