  • 31. Data: 2016-05-13 09:17:31
    Temat: Re: mechanik - układ kierowniczy (DC)
    Od: a...@g...com

    > Jeśli to, co napisali, to prawda, to nie oni dali ciała, a sknera
    > kupująca używane amortyzatory. Powinieneś przeprosić o wiele ładniej, bo
    > oni zachowali się bardzo profesjonalnie.
    > A tak swoją drogą, kto posyła żonę do warsztatu? Masz za dużo pieniędzy?
    > Pownieneś cieszyć się, że trafiłeś na uczciwego mechanika. I przy
    > okazji, postawić flaszkę diagnoście.
    >
    > --
    > Yogi(n)

    Uczciwy nie zamontuje cieknącego amortyzatora.

  • 32. Data: 2016-05-13 09:34:03
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Dobry warsztat nigdy nie zamontuje klientowi cieknącego amortyzatora.

    Dobry warsztat wykonuje precyzyjnie zlecone prace. Natomiast normalny
    człowiek nie montuje używanych kolumn (bo i po co). Prezerwatywy też
    używasz powtórnie?

  • 33. Data: 2016-05-13 09:35:02
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Właśnie - który to dobry warsztat montuje klientowi cieknący amortyzator ?

    powiadomili? powiadomili.
    Kazano im montować to zamontowali. Nie obwiniaj ich za swoją ułomność.

  • 34. Data: 2016-05-13 10:26:49
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Może być sytuacja, że przednie amortyzatory zostały wymienione, a po kilku
    > dniach samochód został mocno zniszczony z tyłu i poszedł do kasacji. Wtedy
    > nie widzę przeciwwskazań do powtórnego użycia takich amortyzatorów.
    > Jednak w omawianym w tym wątku przypadku, warsztat napisał, że amortyzator
    > był cieknący, więc zużyty.
    >

    > Dobry warsztat nigdy nie zamontuje klientowi cieknącego amortyzatora.

    Czy osoba zlecająca naprawę tego samochodu przywiozła ze sobą używane części
    na wymianę?
    Czy warsztat poinformował tę osobę o cieknącym amortyzatorze i konieczności
    zakupu nowego?
    Czy osoba zlecająca naprawę podjęła decyzję o zamontowaniu cieknącego
    amortyzatora?
    Czy warsztat wykonał zamówienie zgodnie z wytycznymi osoby zlecającej
    naprawę?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 35. Data: 2016-05-13 10:30:40
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Kolumnę można kupić używaną, wypadałoby jednak wymienić amortyzator,
    > zwłaszcza cieknący.
    >

    > Właśnie - który to dobry warsztat montuje klientowi cieknący amortyzator ?

    Odpowiedz na pytanie, czy prawdą jest, że osoba zlecająca naprawę twardo
    upierała się na zamontowaniu cieknącego amortyzatora pomimo informacji
    warsztatu o konieczności jego wymiany.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 36. Data: 2016-05-13 12:15:42
    Od: a...@g...com

    > Odpowiedz na pytanie, czy prawdą jest, że osoba zlecająca naprawę twardo
    > upierała się na zamontowaniu cieknącego amortyzatora pomimo informacji
> [...]

    Klient nie musi sie znać na mechanice - więc warsztat wogole nie powinien montować
    cieknącego amortyzatora - co grozi brakiem hamowania na tarce przed np. przed
    przejściem dla pieszych, a w konsekwencji groźnym wypadkiem.
    Warsztat powinien mieć swiadomość że to zagraża bezpieczństwu i odmuwić wykonania
    usługi która zagraża zdrowiu i życiu ludzi.

  • 37. Data: 2016-05-13 12:20:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    a...@g...com wrote:

    > Dobry warsztat nigdy nie zamontuje klientowi cieknącego amortyzatora.

    a jeżeli auto ma służyc do demonstracji zachowania auta z cieknącym
    amortyzatorem?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 38. Data: 2016-05-13 12:22:03
    Od: a...@g...com

    W dniu piątek, 13 maja 2016 09:35:06 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:

    > powiadomili? powiadomili.
    > Kazano im montować to zamontowali. Nie obwiniaj ich za swoją ułomność.

    Pozwolę sobie jednak przyznać rację klientowi tego warsztatu - ponieważ:
[...]
    Warsztat powinien mieć swiadomość że to zagraża bezpieczństwu i odmówić wykonania
    usługi która zagraża zdrowiu i życiu ludzi.

  • 39. Data: 2016-05-13 12:23:21
    Od: a...@g...com

  • 40. Data: 2016-05-13 12:24:55
    Od: a...@g...com