-
X-Received: by 10.157.1.229 with SMTP id e92mr172338ote.19.1463135095815; Fri, 13 May
2016 03:24:55 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.1.229 with SMTP id e92mr172338ote.19.1463135095815; Fri, 13 May
2016 03:24:55 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.us.feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!news.glorb.com!11no4
138636qgt.0!news-out.google.com!uv8ni375igb.0!nntp.google.com!sq19no5655679igc.
0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 13 May 2016 03:24:55 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <7...@p...pl.invalid>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=94.254.162.152;
posting-account=TIEYogoAAABRbNmEqjqHBSPFClMIvLIC
NNTP-Posting-Host: 94.254.162.152
References: <k6c0r2$i55$1@node1.news.atman.pl>
<5...@g...com>
<7...@g...com>
<5...@g...com>
<7...@p...pl.invalid>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: mechanik - układ kierowniczy (DC)
From: a...@g...com
Injection-Date: Fri, 13 May 2016 10:24:55 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2581995
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 12 maja 2016 14:26:15 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
> Hello Areswilk54,
>
> Thursday, May 12, 2016, 2:18:24 PM, you wrote:
>
> > Uwaga - Warsztat obraził się na klienta.
> > W takim razie będę musiał ładnie przeprosić Szanowny Warsztat i
> > podziękować za usługi na wysokim poziomie.
> > W takim razie ładnie przepraszam.
>
> Miej nadzieję, że na tym się skończy. Na miejscu właściciela warsztatu
> bym nie odpuścił i przed sądem przeczołgał.
>
> --
> Best regards,
> RoMan
> PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
> Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Pozwolę sobie jednak przyznać rację klientowi tego warsztatu - ponieważ:
Klient nie musi sie znać na mechanice - więc warsztat wogole nie powinien montować
cieknącego amortyzatora - co grozi brakiem hamowania na tarce przed np. przed
przejściem dla pieszych, a w konsekwencji groźnym wypadkiem.
Warsztat powinien mieć swiadomość że to zagraża bezpieczństwu i odmówić wykonania
usługi która zagraża zdrowiu i życiu ludzi.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.05.16 12:47 yabba
- 13.05.16 12:53 yabba
- 13.05.16 13:08 RoMan Mandziejewicz
- 13.05.16 13:41 Yogi\(n\)
- 13.05.16 15:15 sirapacz
- 13.05.16 15:16 sirapacz
- 13.05.16 15:17 sirapacz
- 13.05.16 15:40 RoMan Mandziejewicz
- 13.05.16 18:26 re
- 13.05.16 18:27 re
- 13.05.16 19:46 sirapacz
- 13.05.16 19:56 Tom N
- 13.05.16 19:55 masti
- 13.05.16 20:00 sirapacz
- 13.05.16 20:29 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=