  • 1. Data: 2012-10-25 20:36:26
    Temat: mechanik - układ kierowniczy (DC)
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    Witam,
    Czy możecie polecić mechanika w Warszawie (najlepiej południowe dzielnice),
    który zdiagnozuję układ kierowniczy w Corolli e11.
    Dwóch mechaników u których byłem rozkładają ręce i nie wiedzą co jest.
    Objaw: ciężko chodzi kierownica i nie odbija ze skrajnych położeń.
    Dzięki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2012-10-25 21:07:40
    Temat: Re: mechanik - układ kierowniczy (DC)
    Od: qnick <a...@p...eu.pl>

    W dniu 2012-10-25 20:36, adam pisze:
> [...]
    > Dwóch mechaników u których byłem rozkładają ręce i nie wiedzą co jest.
    > Objaw: ciężko chodzi kierownica i nie odbija ze skrajnych położeń.

    No to zacznij od geometrii i pomiaru kątów.

    --
    Jeśli twoja kobieta chce nauczyć się jeździć nie stawaj jej na drodze !

  • 3. Data: 2012-10-25 22:47:18
    Od: "oleczek" <o...@p...fm>

> [...]
    > Dwóch mechaników u których byłem rozkładają ręce i nie wiedzą co jest.
    > Objaw: ciężko chodzi kierownica i nie odbija ze skrajnych położeń.

    mialem podobne objawy w ibizie i pomogl mi warsztat na Woli ktory polecił
    kolega z pracy.
    Zrobili w jeden dzien i auto jak nowe, nie moglem uwierzyc ze wczesniej sie
    tak meczylem.
    Nie pamietam nazwy ani dokladnego adresu, ale jak chcesz moge sprawdzic i
    podrzucic namiary.

  • 4. Data: 2012-10-25 23:51:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Thu, 25 Oct 2012 20:36:26 +0200, adam napisał(a):

> [...]
    > Dwóch mechaników u których byłem rozkładają ręce i nie wiedzą co jest.
    > Objaw: ciężko chodzi kierownica i nie odbija ze skrajnych położeń.

    Brzmi jak zatarte łożyska kolumn McPersona.

    Ale swoją drogą nieźli ci mechanicy - mając samochód cokolwiek by to nie
    było, to przynajmniej podzespół w którym występuje problem
    (kolumna/przekłądnia/wspomaganie) jest do określenia w ciągu 15 minut, no
    ale to trzeba by coś kumać, a z tym ciężko u mechaników.

  • 5. Data: 2012-10-26 13:48:24
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    On Thursday, October 25, 2012 8:36:19 PM UTC+2, adam wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy możecie polecić mechanika w Warszawie (najlepiej południowe dzielnice),

    Cezan" Cezary Nosarzewski Spółka Jawna. ul. Syrenki 11, Piaseczno. tel. 22 394 36 66
    Zrobia w pol dnia. Punkt maja za Lidlem.
    --
    Dman666

  • 6. Data: 2012-10-26 15:38:20
    Od: "oleczek" <o...@p...fm>

> [...]
    > Dwóch mechaników u których byłem rozkładają ręce i nie wiedzą co jest.
    > Objaw: ciężko chodzi kierownica i nie odbija ze skrajnych położeń.

    odkopałem
    NOWA mechanika pojazdowa
    Górczewska 193, 226641188

  • 7. Data: 2016-05-11 09:37:51
    Od: a...@g...com

    Zdecydowanie NIE polecam warsztatu:
    NOWA mechanika pojazdowa
    Górczewska 193, 226641188

    Panowie mechanicy żerują na niewiedzy klienta - naciągają na niepotrzebne koszty.
    Naprawy mechaniki w samochodzie stwarzają zagrożenie dla zdrowia użytkownika
    samochodu. Warsztat nie zasługuje na Lajka.

  • 8. Data: 2016-05-11 09:44:22
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-05-11 o 09:37, a...@g...com pisze:
> [...]
    > Naprawy mechaniki w samochodzie stwarzają zagrożenie dla zdrowia użytkownika
    samochodu. Warsztat nie zasługuje na Lajka.

    i odkopałeś temat sprzed 3 lat zeby zrobić czarny PR tej firmie? jakaś
    ich konkurencja?

  • 9. Data: 2016-05-11 19:57:10
    Od: w...@g...com

    W dniu środa, 11 maja 2016 09:37:52 UTC+2 użytkownik a...@g...com napisał:
> [...]
    > Naprawy mechaniki w samochodzie stwarzają zagrożenie dla zdrowia użytkownika
    samochodu. Warsztat nie zasługuje na Lajka.

    Szanowny Panie,
    skoro jak słusznie zauważył przedmówca "odkopał Pan temat" na potrzeby
    nieuzasadnionego hejtu pod naszym adresem,
    proszę o przedstawienie pełnej wersji całego przebiegu naprawy, a zatem:

    -Samochód miał uszkodzone przednie sprężyny zawieszenia

    -Samochód został podstawiony do naprawy przez Pańską Małżonkę, która przywiozła do
    wymiany
    dwie zakupione przez Pana używane kolumny McPherson'a

    -Podczas samego montażu okazało się, że jedna z kolumn, a konkretnie amortyzator
    zaczyna się "pocić"
    co może świadczyć o niesprawności elementu lub początkach nadmiernego zużycia
    eksploatacyjnego.

    -Wykonany został telefon do Właścicielki pojazdu na pozostawiony w warsztacie telefon
    kontaktowy.
    Warsztat rzetelnie przedstawił sytuację i zaproponował zakup nowego amortyzatora lub
    podjęcie próby
    przełożenia ze starej kolumny amortyzatora, który nie wykazywał objawów
    nieszczelności.
    Niestety próba rozkręcenia starej kolumny nie powiodła się z uwagi na "zapieczone" i
    pordzewiałe śruby,
    a bardziej inwazyjne próby groziły uszkodzeniem elementu.
    Na taki stan rzeczy Pani obstawała przy zamontowaniu kolumn z podciekającym
    amortyzatorem.
    Warsztat wykonał zlecenie, wyraźnie zaznaczając, że zakupione kolumny nie są
    najlepszej jakości.

    Po niedługim czasie przyjechał Pan z uwagami, że wyciek został zauważony przez
    diagnostę na przeglądzie.
    Po naszym zdaniem mało rzeczowej rozmowie z Panem, zaczęły padać oskarżenia o
    nieuczciwość i brak rzetelności
    ze strony naszego zakładu. Na te argumenty poprosiliśmy o wykonanie telefonu do
    Małżonki w celu weryfikacji i potwierdzenia, że warsztat zgłaszał uwagi dotyczące
    stanu zakupionych kolumn i proponował inne rozwiązania,
    które jednak ostatecznie nie zostały zaakceptowane. Naszą wersję w 100% potwierdziła
    w rozmowie telefonicznej
    Pańska Małżonka. Wyczerpuje to naszym zdaniem wszelkie kwestie które Pan podnosił,
    niesłusznie winiąc warsztat za niefachowość.
    Prosimy więc o ważenie słów i liczymy, że skoro publicznie używa Pan nazwy warsztatu
    podając jego nazwę i adres to również nie anonimowo będzie Pan miał odwagę zaprzeczyć
    w/w opisowi zdarzenia.

  • 10. Data: 2016-05-11 22:07:26
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    <cut>