-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
c-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <it0brf$g62$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <it0mti$4a4$1@news.onet.pl>
<it11e5$e2b$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <it1vnc$hvb$1@mx1.internetia.pl>
<it22iu$tkk$1@news.onet.pl> <4df49656$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
<it275c$lvg$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <it275c$lvg$1@dont-email.me>
Subject: Re: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
Date: Sun, 12 Jun 2011 14:07:54 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110612-0, 2011-06-12), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 29
Message-ID: <4df4ac18$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.122.253
X-Trace: 1307880472 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2505 178.42.122.253:56873
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2375044
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Andy Niwiński" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
news:it275c$lvg$1@dont-email.me...
>
> "Cavallino" <c...@k...pl> schrieb im Newsbeitrag
> news:4df49656$0$2453$65785112@news.neostrada.pl...
>> Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
>> news:it22iu$tkk$1@news.onet.pl...
>>>W dniu 2011-06-12 10:59, Pastryk pisze:
>>>
>>>> Bardziej wygląda to na fiatum.
>>>
>>> i taka jest prawda, ja w swojej starej 90 B3 (89) nie mam żadnego
>>> problemu z odkręceniem czegokolwiek,
>>
>> Niby, że we wszystkich Fiatach i każdy mechanik ma tego typu problemy?
>> Gdyby tak było, to nikt by się za Fiaty nie brał, albo ceny w serwisach
>> byłoby wyższe niż u Mercedesa.
>> Obstawiam problem z osobą dokonującą tych "napraw".
> Akurat w firmie dla kurierów mamy 4 Punto,
Akurat w życiu trochę samochodów miałem, częśćść to Fiaty.
Oczywiście wolne od wad nigdy nie były, ale mieściły się w normie.
I przede wszystkim dawały się naprawić tanio i bez takich problemów jak
opisywane w tym wątku.
Odstępstwem od normy było natomiast Renault (koszmarna awaryjność i
koszmarne do kwadratu ceny serwisu) i Kia (nie psuje się w ogóle jak na
razie).
Następne wpisy z tego wątku
- 12.06.11 15:23 MarcinJM
- 12.06.11 15:37 MarcinJM
- 12.06.11 15:41 Andy Niwiński
- 12.06.11 16:08 cbnet
- 12.06.11 16:39 J.F.
- 12.06.11 16:48 Cavallino
- 12.06.11 17:16 Michał Gut
- 12.06.11 17:17 Michał Gut
- 12.06.11 18:40 Cavallino
- 12.06.11 18:44 Toshi
- 12.06.11 18:45 Michał Gut
- 12.06.11 18:49 MarcinJM
- 12.06.11 18:53 to
- 12.06.11 20:12 marek
- 12.06.11 22:32 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie