eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktachRe: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!.POSTE
    D!not-for-mail
    From: Andy Niwiński <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
    Date: Sun, 12 Jun 2011 00:57:18 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 29
    Message-ID: <it0rsm$akh$1@dont-email.me>
    References: <it0brf$g62$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Reply-To: Andy Niwiński <a...@i...pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 11 Jun 2011 22:57:26 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx04.eternal-september.org; posting-host="KR14BNFkn8D9+xJ5Ln4otA";
    logging-data="10897";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18aVb5gpQpNyayCW/LufhnG"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.1.7600.16543
    In-Reply-To: <it0brf$g62$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    Cancel-Lock: sha1:lLt6ssNlLr3Ep1Om+Bo7jEKQtPg=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2375007
    [ ukryj nagłówki ]


    "Michał Gut" <m...@w...pl>
    news:it0brf$g62$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > walcze juz ze swoim starszym kropasem ze 2 tygodnie albo i lepiej...
    >

    CIACH

    > no to se zale powylewalem...
    >
    Fajnie się czyta. Ale mecaniory tak mają. Jeździłem do zeszłego roku
    Daihatsu Gran Move, rocznik 2000. Czy li 10 lat od nowego. Po 7 latach
    zaszła koniecznośc wymiany rury, od kolektora do końcowego tłumika. Bo ten
    końcowy to chyba przeżyje auto. Jako, że tą cholerną rurę trzeba sprowadzać
    z Japoni, to znalazłem w Łodzi (byłęm z wizytą) warsztat dorabiający rury na
    miejscu i na poczekaniu. Zapłaciłem 750 zł. i szczęśliwy pojechałem do domu.
    Na następnym ASU (abgasuntersuchung) - badanie spalin okazało sie, że
    zajebali katalizator i wstawili pustą puszkę. Ot, mechaniory.

    A Daihatsu to taka dziwna firma. Klocki z przodu wymieniałem pierwszy raz po
    przebiegu 190 tkm. Tylne hamulce oryginał do końca. Oryginalne amorki - co
    prawda głównie jeżdżony w Niemczech, ale często pohitlerowska autostrada -
    Olszyna-Wrocław. Sprzedawałem go z przebiegiem 230 tkm. Oryginalne świece,
    oryginalne przewody wn, oryginalny płyn hamulcowy (SIC!). Silnik delikatnie
    spocony w okolicach uszczelki pod pokrywą zaworów. Przy 200 tkm zaczęła
    piszczeć pompa wody. I to było poza akumulatorem jedyne co w tym aucie
    wymieniłem. Oczywiście paski i takie tam regularnie wymieniane. Ale olej np.
    co 20tkm. Nawet żarówki nie chciały się w nim przepalać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: