  • 1. Data: 2012-10-12 08:34:20
    Temat: mbank - zdalna administracja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Jak wyglada zarzadanie kontem prepaid mbank mobile przez internet ?

    Po podlaczeniu do banku mozna to zrobic bez telefonu pod reka, czy trzeba
    jakies hasla z sms odczytywac ?

    I o co chodzi z tymi starterami - w plaskim jesli dobrze widze jest taniej,
    ale nie ma mznajomych, a dlugi to co za czort ?

    J.

  • 2. Data: 2012-10-12 10:21:06
    Temat: Re: mbank - zdalna administracja
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 12 Oct 2012 08:34:20 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Jak wyglada zarzadanie kontem prepaid mbank mobile przez internet ?
    >
    >Po podlaczeniu do banku mozna to zrobic bez telefonu pod reka, czy trzeba
    >jakies hasla z sms odczytywac ?

    Niestety nie pamiętam dawno temu mbank używałem, może ktoś odpowie kto
    korzysta na bieżąco

    >I o co chodzi z tymi starterami - w plaskim jesli dobrze widze jest taniej,
    >ale nie ma mznajomych, a dlugi to co za czort ?

    Jest tylko różnica w stawkach i w pakietach. W płaskim masz niższą
    stawkę do wszystkich ale nie ma dodatkowych pakietów obniżających
    koszty połączeń. W szerokim masz wyższe stawki do innych ale masz do
    5 numerów w mbank taniej. A długi to że ważność konta wynosi 370 dni a
    stawki jak w szerokim są.
    Co prawda w starterze płaskim 0,19gr jest to stawka promocyjna do dnia
    02.01.2013r ale ta stawka już jest długo i co pół roku ją
    przedłużają, stawki mtr spadają więc nie sądzę żeby się z niej
    wycofali po nowym roku.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-10-12 10:48:37
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Jak wyglada zarzadanie kontem prepaid mbank mobile przez internet ?
    >
    > Po podlaczeniu do banku mozna to zrobic bez telefonu pod reka, czy trzeba
    > jakies hasla z sms odczytywac ?

    Masz dwa rodzaje zarzadzania: z panelu w mbankmobile oraz z konta bankowego
    w mbanku. Pierwszy jest - na dobra sprawe - informacyjny (w tym biling, ale
    z opoznieniem). W drugim mozesz sprawdzic stan konta, wlaczyc i wylaczyc
    transmisje danych i roaming. To wszystko

    > I o co chodzi z tymi starterami - w plaskim jesli dobrze widze jest taniej,
    > ale nie ma mznajomych, a dlugi to co za czort ?

    Dlugi ma dlugi termin waznosci.

  • 4. Data: 2012-10-12 10:57:36
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od dizel
    z dnia: 2012-10-12 10:21:

    > Niestety nie pamiętam dawno temu mbank używałem, może ktoś odpowie kto
    > korzysta na bieżąco
    Aż klikłem w mbank, haseł nie ma nadal, ale masz tam w tabelce TYLKO
    informacje o:

    Stan konta
    Saldo

    Stan usług
    Taryfa
    GPRS + włącz/wyłącz
    Roaming + włącz/wyłącz
    Pakiet minut / SMS
    Wizytówki

    To by było po "zarządzaniu". ;]

    no dobra do tego jeszcze menu
    Doładowanie jednorazowe
    Doładowanie automatyczne
    Odbierz minuty
    Ustawienia (tu tylko powiązane konto)

    Pytałem lata temu, dlaczego na stronie nie ma informacji np. o terminie
    ważności środków? Dostałem odp. typu "bo nie". :]

    Paweł

  • 5. Data: 2012-10-12 17:27:32
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    A przy okazji próbowałem sprawdzić stan pakietów *121# i nawet to
    "zarządzanie" w mBank mobile nie działa. Nie daje się nigdzie dowiedzieć
    ile zostało z netpakietu i do kiedy jest ważny.

    Jak nic przygotowują się do pobierania opłat za sprawdzenie jak De-mobil. ;P

    W odpowiedzi na maila od Pawel G.
    z dnia: 2012-10-12 10:57:

  • 6. Data: 2012-10-12 18:03:16
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Pawel G." <c...@o...pl> wrote:
> [...]
    > ile zostało z netpakietu i do kiedy jest ważny.
    >
    > Jak nic przygotowują się do pobierania opłat za sprawdzenie jak De-mobil. ;P

    No to musiało im się cuś omsknąć. Normalnie działa.