  • Data: 2016-04-26 12:27:19
    Temat: Re: max485 się grzeje
    Od: ww <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-26 o 11:35, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ww" napisał w wiadomości grup
    >
    > Przy dwoch opornikach po 120 ohm prad przy 3V roznicowo juz wynosi 50mA.
    > Ale to grzeje oporniki - uklad to tylko juz spadek napiecia na ukladzie
    > - np 2V.
    > DIP moze byc cieply, ale nie goracy.

    Może gorące były z innego powodu. Na pewno jednak są niepokojąco ciepłe.

    > Dalej kwestia jaki dlugi kabel, predkosc, % czasu transmisji -
    > przeladowywanie pojemnosci kosztuje.

    To się dzieje bez żadnej transmisji.

    > Zmierz napiecia i prady - moze masz jakies uszkodzenia czy konflikty.

    Sprawdziłem wszystko.

    > Bo jesli wszystko dobrze ... pozostaje dokleic radiator :-)

    Ten radiator muszę dokleić do 7805, który po chwili jest bardzo gorący.
    Jeśli głupia transmisja zjada tyle prądu to na koniec będę potrzebował
    naprawdę dużego radiatora.