  • Data: 2016-04-26 14:26:03
    Temat: Re: max485 się grzeje
    Od: ww <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-26 o 13:44, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ww" napisał w wiadomości grup

    > Ale "bez zadnej transmisji" oznacza wyjscia zablokowane przez DE,
    > czy odblokowane i masz staly stan na DI oraz wyjsciach linii ?
    > 176 to z natury moze byc lekko ciepla, max485 bez obciazenia nie powinien.

    Odblokowany na nadawanie, stan wejść się nie zmienia.

    > Naprawde wszystko ? W rozbudowanym systemie cuda sie moga dziac.

    Ale ja to sprowadziłem do postaci UKŁAD->DRUT->UKŁAD. Zbyt rozbudowany
    ten system już nie jest.

    > Myslalem, ze Maxa masz goracego.

    Też. W najlepszym wypadku jest wyraźnie ciepły a w najgorszym
    był gorący (no może nie tak jak ten stabilizator). Tylko jego
    ciepło da się przeżyć ale stabilizator się już od tego gotuje
    konkretnie.

    > Transmisja jak widac moze sporo zjesc, na terminatory i pojemnosci.

    Widocznie.