    From: Mirek <i...@z...adres>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: matryca CCD, mam od razu zapomniec?
    Date: Thu, 08 Jan 2015 20:30:06 +0100

    On 08.01.2015 19:59, Sebastian Biały wrote:

    > O ile wiem ten soft nic nie robi niskopoziomowo. Po prostu znaleziono
    > entry points wieszkości funkcjiworyginalnym sofcie i napisano na nowo
    > część graficzną i sterującą.

    Potwierdzam. To tylko taka nakładka, jakby dodatkowe menu z nowymi
    funkcjami. Testowałem na kilku aparatach. Jest np. możliwość wydłużenia
    czasu naświetlania scen nocnych, robienie zdjęcia po wykryciu ruchu
    (wbrew pozorom można nawet złapać piorun), obsługa skryptów (np. zrób
    zdjęcie, odczekaj 3s, zrób następne z lampą, odczekaj... itd.). Jest też
    możliwość zapisu zdjęcia w formacie raw w aparatach, które nie mają tego
    fabrycznie.

    --
    Mirek.